لبنان به اسرائیل هشدار داد

کدخبر: ۵۶۵۵۵۹
در واکنش به تجاوزات و تعدیهای نظامیان رژیم اشغالگر قدس و صهیونیستها به مسجدالاقصی، بیش از ۱۰۰ راکت بعد از ظهر امروز از جنوب لبنان به شهرکهای اسرائیلی شلیک شد.
لبنان به اسرائیل هشدار داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وزارت خارجه لبنان ضمن درخواست از جامعه بین‌الملل برای اعمال فشار به رژیم صهیونیستی به منظور توقف تنش، اعلام آمادگی کرد که با نیروهای حافظ صلح مستقر در جنوب خاک خود همکاری کند.

در واکنش به تجاوزات و تعدیهای نظامیان رژیم اشغالگر قدس و صهیونیستها به مسجدالاقصی،  بیش از ۱۰۰ راکت بعد از ظهر امروز از جنوب لبنان به شهرکهای اسرائیلی شلیک شد.

پس از این حملات که سامانه گنبد آهنین هم نتوانست بخظش اعظم آن را دفع کند، مسئولان صهیونیست مدعی شدند که به این حملات پاسخ خواهند داد و البته، حملات توپخانه‌ای را به سمت یک شهرک در مرزهای لبنان انجام دادند. 

وزارت خارجه لبنان در واکنش به این تجاوز صهیونیستها، با انتشار بیانیه‌ای خبر داد، نجیب میقاتی نخست وزیر پیشبرد امور لبنان با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه این کشور نشستی برگزار کرده‌اند.

پایگاه خبری العهد لبنان به نقل از وزارت خارجه این کشور گزارش داد، بیروت بار دیگر تأکید دارد که به قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت پایبند بوده و به دنبال آرامش و ثبات در جنوب خاک خود است. 

لبنان ضمن درخواست از جامعه بین‌الملل برای اعمال فشار به رژیم صهیونیستی به منظور توقف تنش، اعلام آمادگی کرد که با نیروهای حافظ صلح مستقر در جنوب خاک خود همکاری کند و برای بازگشت آرامش، اقدامات مناسبی انجام دهد.

بیروت در پایان نسبت به مقاصد تنش‌آمیز رژیم صهیونیستی هشدار داد و تأکید کرد که این مقاصد، صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی را تهدید می‌کند.

در همین ارتباط، هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز پنجشنبه نسبت به تجاوزات مکرر نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به مسجدالاقصی هشدار داد.

صفی الدین همچنین به صهیونیستها هشدار داد که هر گونه هتک حرمت به مقدسات ما و تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن مسجدالاقصی، منطقه را شعله‌ور خواهد کرد.

وی تأکید کرد صهیونیستها باید بدانند که مسجدالاقصی تنها نیست و میلیونها مسلمان آمده هستند به خاطر این مکان مقدس، جان بدهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید