هشدار جدی قالیباف به اسرائیل/ عقوبتی سخت و درهم‌کوبنده در انتظارتان است

کدخبر: ۵۶۶۰۷۵
رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن هتک حرمت مسجدالاقصی گفت: رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین وضعیت خود در طول تاریخ است و می‌داند که به پشتوانه قدرت جبهه مقاومت در روز موعود، عقوبتی سخت و درهم کوبنده در انتظار آن‌هاست.
هشدار جدی قالیباف به اسرائیل/ عقوبتی سخت و درهم‌کوبنده در انتظارتان است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 20 فروردین) مجلس شورای اسلامی در سال 1402 در نطق پیش ازدستور خود بیان کرد: با فرا رسیدن شب‌های با برکت و نورانی قدر به توصیه بزرگان از خداوند متعال، توفیق «ترمیم گذشته» و «ترسیم آینده» را طلب می کنم و از ملت شریف ایران التماس دعای خیر و عافیت داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را گرامی می‌دارم؛ مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی، زمینه قانونی تثبیت و ارتقاء دستاوردهای هسته‌ای کشور توام با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی در استیفای حقوق ملت ایران را فراهم ساخت. یاد و خاطر شهدای گرانقدر هسته‌ای را گرامی می‌دارم و از مجاهدت شبانه‌روزی و مخلصانه دانشمندان صنعت هسته‌ای که مایه مباهات و افتخار ملت ایران هستند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: همچنین یاد و خاطر دو شهید سرافراز و جاویدنام، دلاور میدان‌های نبرد، امیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی را گرامی می‌دارم.

قالیباف با بیان اینکه هتک حرمت مسجد الاقصی قبله‌گاه اول مسلمین و بازداشت و ضرب و شتم اعتکاف‌کنندگان و نمازگزاران در آن مکان مقدس و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم می‌کنم، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی دهه ها است با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی به یک ماشین کشتار بدون مهار و به طرز فزاینده ای جنایت‌کار، مبدل گشته است. آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم و شجاع خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده تر و جوشان تر، و نفرت از رژیم صهیونیستی، زنده تر از هر زمانی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف‌ترین وضعیت خود در طول تاریخ است و قدرت جبهه مقاومت، این رژیم را به واکنش‌های بزدلانه مجبور کرده و این رژیم می‌داند که به پشتوانه قدرت جبهه مقاومت، در روز موعود عقوبتی سخت و در هم کوبنده در انتظار آن‌هاست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید