اگر در سختی کنار کسی نباشیم چگونه می‌توانیم امر به معروف کنیم

انتقاد محمدرضا زائری از روش‌های امر به معروف

کدخبر: ۵۶۶۲۴۱
اقتصادنیوز: محمدرضا زائری گفت: اگر دنبال امر به معروف و نهی از منکر هستیم، نمی‌توانیم بدون اینکه شرایط زندگی دیگری را بدانیم، این کار را انجام بدهیم.
انتقاد محمدرضا زائری از روش‌های امر به معروف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، در مراسم ختم مرحوم کیومرث پوراحمد، محمدرضا زائری با انتقاد از انتشار بعضی مطالب  درباره این هنرمند در فضای مجازی تاکید کرد: ما مجاز نیستیم هر تصویری را ببینیم و هر مطلبی را منتشر کنیم. اصل دینداری این است که هر یک از ما سرمان به کار خودمان باشد نه اینکه مدام به زندگی دیگران سرک بکشیم.

او ادامه داد: هر یک از ما اول از همه باید ایرادهای خود را ببینیم و برطرف کنیم و بعد دنبال عیب و ایراد دیگران بگردیم. اگر دنبال امر به معروف و نهی از منکر هستیم، نمی‌توانیم بدون اینکه شرایط زندگی دیگری را بدانیم، این کار را انجام بدهیم. اگر ما در روزگار سختی و نداری کنار کسی نباشیم و به داد او نرسیم و نانی به سفره‌اش نبریم، چگونه می‌توانیم او را امر به معروف کنیم. همچنانکه خداوند می‌فرماید برای بندگان من بهشت و جهنم تعیین نکنید چراکه تنها من از درون هر یک از آنان آگاهم.

زائری تاکید کرد: اگر بعد از این مجلس کمی نسبت به یکدیگر مهربان‌تر باشیم، آن زمان است که روح آقای پوراحمد کمی شاد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید