حزب‌الله لبنان بیانیه صادر کرد

کدخبر: ۵۶۶۲۶۲
حزب الله لبنان در بیانیه ای خواستار مشارکت گسترده مسلمانان در روز جهانی قدس و مشارکت در جشنواره سپر قدس در کرانه باختری که در آن دبیرکل حزب الله سخنرانی خواهد کرد، شد.
حزب‌الله لبنان بیانیه صادر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در بیانیه حزب الله که به مناسبت روز جهانی قدس صادر شده، آمده است: ما شما را به حضور در روز تجدید میثاق دعوت می‌کنیم و وعده آزادی قدس شریف و مشارکت در جشنواره سپر قدس در کرانه باختری که در آن دبیرکل حزب الله سخنرانی خواهد کرد، دعوت می‌کنیم.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان هم در سخنرانی جمعه خود خواستار حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس به عنوان بخشی از رویارویی مردم فلسطین و مردم منطقه در دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی شد و گفت که جمعه آینده در مراسم روز جهانی قدس درباره آنچه در جنوب لبنان و نوار غزه رخ داده است، صحبت خواهم کرد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، روز مقابله با ظلم و ستم و روز تجلی وحدت و یکدلی مسلمانان سراسر جهان در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان اسلام است.

حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که خود از چهره های برجسته اسلام است با درایت و دوراندیشی این روز را نامگذاری کرد تا ملت‌های مسلمان جهان بعد از یک ماه ضیافت الهی و روزه داری با همبستگی و اتحاد اهمیت روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را به جهانیان نمایش دهند و در برابر ظلم بپاخیزند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید