انفجار یک ساختمان دو طبقه در تهران/جزئیات تلفات+عکس

کدخبر: ۵۶۶۲۸۷
جلال ملکی گفت: ساعت ۲۲:۲۸ شامگاه یک شنبه ۲۰ فروردین یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی دو طبقه واقع در خیابان ابوذر، خیابان شهسوار شمالی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
انفجار یک ساختمان دو طبقه در تهران/جزئیات تلفات+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجاری در یک ساختمان دو طبقه در خیابان شهسوار شمالی خبر داد و گفت: 6 نفر در زیر آوار محبوس شده بودند که توسط عوامل خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

انفجار یک ساختمان دو طبقه در تهران/ 6 مصدوم از زیر آوار خارج شدند+فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار منجر به آواز ساختمان در تهران خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۲۲:۲۸ شامگاه یک شنبه ۲۰ فروردین یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی دو طبقه واقع در خیابان ابوذر، خیابان شهسوار شمالی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اعلام شد و بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی گفت: در این ساختمان انفجار شدیدی رخ داد به‌طوری‌که شیشه‌های ساختمان‌های اطراف شکست و چند خودرو دچار خسارت شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران بیان کرد: تقریباً نیمی از این ساختمان تخریب شده بود. آتش‌نشانان در همان ابتدای عملیات، شش نفر شامل سه آقا، دو خانم و یک نوزاد را که تقریباً زیر آوار محبوس شده بودند را نجات دادند.

ملکی افزود: هر شش نفر دچار مصدومیت شده بودند که تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی با اشاره به اینکه تا این لحظه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: چهار نفر خانم که در قسمت باقی مانده ساختمان حضور داشتند که آتش‌نشانان با استفاده از نردبان دستی این نفرات را به سلامت به سطح زمین انتقال دادند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: تا به این لحظه ۱۰ نفر خارج شدند که شش نفر دچار مصدومیت شده بودند. با توجه به اینکه حجم زیادی از آواز در کوچه کناری ریخته و مسیر را تقریباً مسدود کرده، همکاران در حال جستجو هستند که اگر شخصی زیر آوار گرفتار شده باشد، سریعاً به او دسترسی پیدا کنند.

ملکی با اشاره به حضور نیروهای دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، اورژانس و پلیس در محل حادثه عنوان کرد: بررسی‌های اولیه حاکی از این است که به‌دلیل نشت گاز و ایجاد یک جرقه این حادثه به‌وقوع پیوسته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید