در پی هتک حرمت به مسجد الاقصی صورت گرفت

هشدار وزارت دفاع به اسرائیل/ به زودی جهان شاهد فروپاشی اسرائیل است

کدخبر: ۵۶۶۴۲۴
سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محکومیت هتک حرکت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغال گر قدس تاکید کرد: به زودی جهان شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی رژیم متزلزل اشغالگر قدس خواهد بود.
هشدار وزارت دفاع به اسرائیل/ به زودی جهان شاهد فروپاشی اسرائیل است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در محکومیت هتک حرکت مسجد الاقصی توسط رژیم اشغال گر قدس بیانیه‌ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح زیر است:

جنایات اخیر رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی در اهانت و هتک حرمت مسجد الاقصی که موجب درگیری، جراحت و دستگیری جمعی از نمازگزاران روزه دار این حرم شریف الهی شد، نشان دهنده هراس بی پایان و استیصال این رژیم از قدرت روز افزون اسلام، مسلمانان و مومنین است.

اگرچه جنایات و فضاحت های این رژیم در حال فروپاشی و بحران زده بر جهانیان روشن شده است، ولی این اقدامات تلاشی مذبوحانه و تکراری و نقشه مندرس و برملا شده این رژیم برای خروج از بحران های عمیق داخلی با هدف فریب و انحراف افکار عمومی و برای مصرف داخلی و سرپوش گذاشتن ناکارآمدی و فساد سیاستمداران و مسولان جنایت کار این رژیم طراحی و اجرا می شود.

این رژیم ناخواسته شعله های سوزان خشم و آگاهی و خیزش نسل جدید و جوانان پرشور و مومن و قهرمان مقاومت فلسطین را شعله ور کرده که به اذن الهی به زودی جهان شاهد فروپاشی هیمنه پوشالی این رژیم متزلزل خواهد بود چرا که سست ترین خانه ها، خانه عنکبوت است.

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن محکومیت شدید این جنایات و هتک حرمت به ساحت اولین قبله مسلمان جهان از آحاد اندیشمندان، نخبگان، هنرمندان و انسان های موثر در کنار ملت ها و دولت ها می خواهد این اقدام را محکوم نموده و مانع تکرار این جنایات و خباثت های این رژیم منحوس شوند.

بدیهی است که مسلمانان جهان و ملت مومن ایران اسلامی در روز قدس پاسخ این جنایت را به صورت اجتماع سراسری و فراگیر خواهند داد. ان شا الله.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید