مشاجره لفظی منجر به قتل شد/ قاتل فراری دستگیر شد

کدخبر: ۵۶۷۱۴۵
فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: یک قاتل متواری در شهرستان کرج شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر شد.
مشاجره لفظی منجر به قتل شد/ قاتل فراری دستگیر شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی استان هرمزگان صبح امروز (۲۵ فروردین ماه) در تشریح این خبر، بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل عمد در بخش شیبکوه بندرچارک از توابع شهرستان بندرلنگه و متواری شدن قاتل یا قاتلین ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل وقوع حادثه اعزام که در تحقیقات میدانی صورت گرفته مشخص شد مشاجره لفظی میان قاتل با مقتول منجر به درگیری فیزیکی شده و مقتول با ضربه میلگرد آهنی به سینه، به قتل رسیده و قاتل پس از ارتکاب قتل از محل متواری شده است.

سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: با تحقیات علمی و فنی بعمل آمده توسط کاراگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل فراری در شهرستان فردیس استان البرز شناسایی و تیمی از کارآگاهان با اخذ نیابت قضایی به استان مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: ماموران اعزامی با همکاری پلیس آگاهی شهرستان فردیس در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند، قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید