یک مقام بلند رتبه ارتش درگذشت/ فرمانده کل ارتش تسلیت گفت

کدخبر: ۵۶۷۳۵۸
فرمانده کل ارتش با صدور پیام، درگذشت سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب را تسلیت گفت.
یک مقام بلند رتبه ارتش درگذشت/ فرمانده کل ارتش تسلیت گفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیام، درگذشت سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
خانواده ارجمندِ مرحوم جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب
سَلامٌ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ

خبر عروج رزمنده‌ی قهرمان، بزرگ‌مرد بی‌ادعای سال‌های حماسه و ایثار در ارتش جمهوری اسلامی ایران، جناب سرهنگ سید محمدعلی شریف‌النسب موجب تأسف و تألم خاطر شد.

مرحوم شریف‌النسب از مبارزان ارتشی قبل از انقلاب بود که در تشکیل و حرکت فعالانه کمیته انقلاب ارتش در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و شناسایی و انتصاب افسران مومن و شایسته برای سه مقطع مهم پیروزی و تثبیت انقلاب و ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی، نقشی تعیین کننده داشت.

آن سرباز ارتش اسلام و جهادگر نستوه، از هسته‌های اصلی شکل‌گیری ارتش انقلابی با همراهی شهیدان و بزرگوارانی چون قرنی، فلاحی، صیاد، نامجوی، کلاهدوز، اقارب‌پرست، سلیمی و ظهیرنژاد بود.

قهرمان ایثارگری که با وجود جراحات ناشی از دوران هشت سال دفاع مقدس، آن را مدال افتخار و هدیه الهی می‌دانست و هرگز از مجروحیتش لب به سخن نگشود.

افتخار حضور دررکاب مقام معظم رهبری و شهید چمران و فرماندهان عزیز و مخلص سال‌های پرفراز دفاع مقدس از تشکیل ستاد جنگ‌های نامنظم تا مقاومت جانانه ۳۴ روزه خرمشهر که مردانه و پا به پای مدافعان راستین آن شهر قهرمان تا پای جان ایستاد، تا شکست حصر آبادان و آزادسازی خونین شهر و قطعات خاک پاک ایران سربلند اسلامی از لوث وجود متجاوزان، از حافظه غنی و تاریخ ارزشمند انقلاب و جنگ تحمیلی پاک نخواهد شد.

مرحوم جناب سرهنگ شریف النسب در ایمان، اخلاص، بصیرت و ولایتمداری، صیادی دیگر بود و فقدانش، همرزمان آن بزرگوار در ارتش انقلابی را متاثر کرد.

اینجانب درگذشت آن افسر ارتش انقلابی را به خانواده‌ی محترم، صبور و داغدار و آحاد همرزمان ایشان تسلیت عرض می‌کنم و در ماه مبارک ضیافت الله، از حضرت باری تعالی برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگانشان صبر و سلامتی آرزو می‌کنم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید