پاسخ جنجالی شهربانو منصوریان به منتقدانش پس از حمایت از دبیر

کدخبر: ۵۶۷۴۷۵
اقتصادنیوز: روز گذشته شهربانو منصوریان در یک استوری اینستاگرامی از علیرضا دبیر حمایت کرد. بعد از انتشار این ویدیو مردم انتقاداتی از او کردند که منصوریان در ویدیویی تازه به آن‌ها پاسخ داد.
پاسخ جنجالی شهربانو منصوریان به منتقدانش پس از حمایت از دبیر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، هفته گذشته ویدیویی از علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی در فضای مجازی منتشر شد که در جلسه با وزیر ورزش در حال خواندن نماز بود. این ویدیو حواشی مختلفی داشت و علیرضا دبیر هم در خصوص آن توضیحاتی داد.

خانم بازیگر مشهور جگرکی زد!

روز گذشته شهربانو منصوریان در یک استوری اینستاگرامی از علیرضا دبیر حمایت کرد. بعد از انتشار این ویدیو مردم انتقاداتی از او کردند که منصوریان در ویدیویی تازه به آن‌ها پاسخ داد.

او در صفحه اینستاگرام خود گفت: «یک عده از شما در پیج من می‌نویسید تازه به نان رسیده و تا دیروز نان نداشتی بخوری و گدا معتبر شود. می‌خواهم بگویم بله من افتخار می‌کنم که یک روز نان نداشتم بخورم و به خاطر یک تکه نان زحمت کشیدم و دویدم، جنگیدم. اینکه در مزرعه کار می‌کردم و می‌رفتم اصفهان تمیزکاری می‌کردم و در شیراز خدمتکار یک خانه یک نفر بودم. افتخار می‌کنم که الآن 10 طلای جهان و 5 طلای آسیا دارم. خرج خانواده‌ام را می‌دهم و الآن خانه و ماشین دارم و وضع مالی‌ام خوب است. دست 10 نفر دیگر را هم می‌گیرم. کار خیر می‌کنم یک عده دیگر می‌گویید که چرا ریا می‌کنی. آره دوست دارم ریا کنم. شما که می‌گویید باید آزادی بیان باشد چرا به کسی که روسری دارد گیر می‌دهد و به کسی که روسری ندارد هم گیر می‌دهید؟ چرا این کارها را می‌کنید؟ دمتان گرم خوب باشید!»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید