آخرین جزییات درباره بررسی طرح یک فوریتی کنکور

کدخبر: ۵۶۷۷۵۴
با توجه به پیشنهادات متفاوتی که در نشست کمیسیون آموزش مجلس از جانب اعضا مطرح شد، مقرر شد این طرح اصلاح قانون پذیرش دانشجویان در نشست کمیته تخصصی مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.
آخرین جزییات درباره بررسی طرح یک فوریتی کنکور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (یکشنبه، ۲۷ فروردین) این کمیسیون، اظهار کرد: در نشست امروز، طرح اصلاح قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور مطرح و این موضوع با حضور رئیس سازمان سنجش و معاونان وزارت آموزش و پرورش و مرکز پژوهش‌های مجلس مورد رسیدگی قرار گرفت.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، افزود: با توجه به پیشنهادات متفاوتی که در این نشست از جانب اعضا مطرح شد، مقرر شد این طرح در نشست کمیته تخصصی مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

منادی‌سفیدان یادآور شد: بیشتر پیشنهادات مطرح شده در نشست امروز پیرامون تأثیر قطعی معدل در کنکور بود که پیشنهادات مطرح شده به کمیته تخصصی ارجاع شد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: دستورکار بعدی کمیسیون آموزش، انتخاب یک نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در هیأت نظارت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره بود که با رأی اعضا، احمد حسین‌فلاحی برگزیده شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۰ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید