هوای این استان شمالی گرم می‌شود

کدخبر: ۵۶۷۹۸۸
اقتصادنیوز: آسمان استان مازندران از فردا تا پایان هفته جاری صاف و آفتابی و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.
هوای این استان شمالی گرم می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، هواشناسی شرایط جوی مازندران در روز جاری را گاهی با بارندگی و و وزش باد به نسبت شدید و کاهش محسوس دما پیش بینی و اعلام کرد که از فردا سه‌شنبه از شدت پایداری های جوی کاسته شود و تنها در مناطق غربی استان شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.

مصرف این مواد غذایی افسردگی را تشدید می‌کند

طبق پیش بینی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا روز جمعه جو استان پایدار و شاهد افزایش دما خواهیم بود. این افزایش دما در روز جمعه بویژه در مناطق مرکزی و شرقی محسوس تر است.

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی نشان می دهد که میانیگن دمای هوا در مناطق مرکزی و شرقی از ۱۵ تا ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در طی امروز با چند درجه افزایش در روز جمعه به ۲۸ تا ۳۱ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. دمای هوا در مناطق غربی مازندران نیز از ۱۳ تا ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری، جمعه به ۲۳ تا ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.

مناطق کوهستانی مازندران نیز همانند مناطق ساحلی و جلگه ای شاهد افزایش نسبی دما خواهند بود بگونه ا که مایانگن دمای هوای این مناطق از ۶ تا ۱۰ درجه سانتی گراد بالای صفر در روز جاری، جمعه بین ۲۰ تا ۲۹ درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی در مناطق ساحلی و جلگه ای غرب استان ابری همراه با کاهش دما و در بعضی ساعات با بارندگی و وزش باد و در سایر نقاط را نیز نیمه ابری تا ابری و در ارتفاعات مه آلود، با بارش پراکنده باران و کاهش دما پیش بینی کرده است.

وضعیت آب و هوا در تعطیلات عید فطر چگونه خواهد بود؟

آسمان مازندران در روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری و در نیمه غربی استان با بارش پراکنده باران و از بعدازظهر با کاهش ابر و از روز چهارشنبه تا روز جمعه را نیز صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دما و از شامگاه جمعه با افزایش ابر، رگبار پراکنده باران و وزش باد گاهی نسبتا شدید همراه خواهد بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه های هواشناسی نشان می‌دهد که گلوگاه با ثبت دمای ۲۱.۸ و کلاردشت با هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق مازندان در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد که این میزان در مقایسه با روز گذشته حدود هفت درجه کاهش خواهد یافت.
وضعیت دریای خزر نیز طی امروز مواج ست و از شب با موج کوتاه پیش بینی شده است.

هوای مازندران گرم می‌شود

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید