این استان ایران یخ می زند /پیش بینی سرمای شدید در روزهای آینده

کدخبر: ۵۶۸۰۴۴
اقتصادنیوز: میانگین دمای هوای شبانه خراسان رضوی با ادامه روند کاهشی دما و تقویت جریانات سرد شمالی در شب‌های آینده به زیر صفر می‌رسد.
این استان ایران یخ می زند /پیش بینی سرمای شدید در روزهای آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: استقرار جریانات سرد شمالی در خراسان رضوی موجب کاهش حدود ۲۰ درجه‌ای بیشینه دمای این استان نسبت به هفته گذشته خواهد شد و سردی هوا تا روز‌های پایانی این هفته ادامه خواهد داشت.

هشدار؛ این برنج ها سمی هستند/ مراقب باشید

 

او افزود: همچنین این وضعیت موجب افزایش شدت وزش باد در نواحی جنوبی و غربی خراسان رضوی خواهد شد، شهرستان سبزوار دیروز با سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت بیشترین میزان وزش باد را به ثبت رساند.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: پدیده وزش باد در نواحی جنوبی با شدت بیشتری همراه است، به نحوی که ایجاد گرد و خاک و خسارت در این نواحی دور از انتظار نخواهد بود.

رونالدو بخاطر این دختر پورشه اش را نصف قیمت فروخت+عکس

رضایی پور بیان کرد: قوچان و مه ولات طی شبانه روز گذشته به ترتیب با سه و ۲۸ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۱ تا ۲۱ درجه را به ثبت رساند.

او تصریح کرد: دمای فعلی مشهد ۱۲ درجه سلسیوس است و امروز نیز بر اساس پیش بینی‌ها بین چهار تا ۱۴ درجه در نوسان خواهد بود.

خبری بد برای افراد 50 ساله/مراقب باشید

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: امشب نیز بارش‌های رگباری در نواحی مرکزی و شرقی با احتمال بروز تگرگ ادامه خواهد داشت که کشاورزان و باغداران باید در این خصوص تمهیدات لازم را مد نظر قرار دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید