آمار کرونا امروز 29 فروردین 1402/ روند فوتی ها نزولی شد

کدخبر: ۵۶۸۱۸۶
​بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ نفر از بیماران کووید۱۹در کشور جان خود را از دست داده‌اند.
آمار کرونا امروز 29 فروردین 1402/ روند فوتی ها  نزولی شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، ‌از دیروز تا امروز ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده که ۲۲۶ نفر از آنها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۰۴ هزار و ۷۰۲ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند تا مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۵ هزار و ۸۹۱ برسد.

خوشبختانه تا کنون هفت میلیون ۳۵۳ هزار و ۲۶۱ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۷۵۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۶ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۰۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۲ شهرستان وضعیت قرمز، ۶۱ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۷۰ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۸۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۵۱۹ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۹۳۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۷۲ دُز رسیده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید