حدادعادل: نباید با انگیزه مذهبی به دنبال حضور مردم پای صندوق رای باشیم

کدخبر: ۵۶۸۲۲۰
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: صرفاً نباید با انگیزه مذهبی به دنبال حضور مردم پای صندوق رای باشیم. ملت ایران گسترده هستند چراکه هرکسی با انگیزه‌ای پای صندوق رأی می‌رود.
حدادعادل: نباید با انگیزه مذهبی به دنبال حضور مردم پای صندوق رای باشیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا غلامعلی حدادعادل در نشست زنان و مشارکت سیاسی که از سوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار شد با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات مجلس، اظهار کرد: تاکید می‌کنم زنانی که به انقلاب اسلامی معتقدند و می‌دانند که انتخابات یک واقعه سرنوشت‌ساز است باید حضور سیاسی و تشکیلاتی خود را گسترش دهند و تقویت کنند. 

وی افزود: یک حلقه مفقوده بین جمعیت زنان علاقمند به انقلاب اسلامی و کنشگری سیاسی وجود دارد و ما آنان را به این کنشگری دعوت نکردیم. البته صرفاً نباید با انگیزه مذهبی به دنبال حضور مردم پای صندوق رای باشیم. ملت ایران گسترده هستند و هرکسی با انگیزه‌ای پای صندوق رأی می‌رود اما جمع بزرگی از مردم را می‌شناسیم که در شرایط اقتصادی دشوار هم پای انقلاب ایستاده‌اند. 

حدادعادل با بیان اینکه این نشست آغازی برای یک حرکت سازمان‌یافته است، یادآور شد: اگر با مشاهده این دنیایی که می‌بینیم، از رفتار کشورهای اروپایی با زنان گرفته همان کسانی که به بهانه فوت یک دختر جوان در ایران آن کارهایی را کردند که دیدید الان با زنان خود چگونه رفتار می‌کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر تصور این باشد که شورای ائتلافی وجود دارد و ۱۰ تا ۱۵ نفر آنجا هستند و کارها پیش می‌برند باید بدانیم که اینطور نیست و همه در کنار هم می‌توانیم کارها را پیش ببریم و باید همه برای کار تشکیلاتی بیشتر آماده باشیم و الگوی یک بانوی مسلمان متدین انقلابی بابصیرت را ارائه کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید