ژنرال اسرائیلی: حمله موشکی ایران، ما را نابود می کند

کدخبر: ۵۶۸۳۴۷
یک ژنرال صهیونیست اذعان کرد: ایران امروزه قادر است یک حمله راهبردی و ویرانگر علیه اسرائیل انجام دهد، به طوری که زیرساختها و تأسیسات حیاتی اسرائیل را نابود می‌کند.
ژنرال اسرائیلی: حمله موشکی ایران، ما را نابود می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، یک ژنرال صهیونیست با نام اسحاق بریک، در گفتگو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی رژیم‌صهیونیستی در خصوص قدرت موشکی ایران گفت: مانند گذشته نمی‌توان برنامه هسته‌ای ایران را تهدید کرد. قدرت ایران به ویژه توانمندی این کشور در حمله با موشک‌های دوربرد علیه اسرائیل، به نسبت سال ۲۰۰۹ صدها برابر شده است.

وی افزود: ایران امروزه قادر است یک حمله راهبردی و ویرانگر علیه اسرائیل انجام دهد، به طوری که زیرساختها و تأسیسات حیاتی اسرائیل را نابود می‌کند.

این ژنرال صهیونیست ادامه داد: در سال ۲۰۰۹ تأسیسات هسته‌ای ایران در یک منطقه و بر روی زمین متمرکز بود. در آن سال تصمیماتی مبنی بر حمله به این تأسیسات اتخاذ شد اما مقامات ارشد ارتش اسرائیل پیش‌بینی کردند که این حمله تنها چند ماه برنامه هسته‌ای ایران را عقب می‌اندازد اما در مقابل، حمله‌ای که ایران علیه اسرائیل انجام خواهد داد خسارات و تلفات بسیار زیادی برجای خواهد گذاشت.

وی گفت: بعد از گذشت ۱۴ سال، ایران در هر جایی روی زمین و زیر زمین تأسیسات خود را بنا کرده به طوری که بر اساس اطلاعات ما، این تأسیسات هسته‌ای در عمق دهها متری زیرزمین وجود دارد. درصورت حمله ایران به اسرائیل، ما به سالهای بسیار دور بازمی‌گردیم.

این ژنرال صهیونیست تاکید کرد: دولت‌های گذشته اسرائیل، عادت کرده‌اند فقط تهدیدات توخالی علیه ایران مطرح کنند. اگر شما فقط تهدید کنی و اجرا نکنی در نگاه دیگران تبدیل به سگی می‌شوی که فقط پارس می‌کند. اگر ایران با هزاران موشک خود به اسرائیل حمله کند شاهد ویرانی گسترده‌ای خواهیم بود که نه ما و نه اجداد ما آن را پیش‌بینی نمی‌کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید