ناصر کنعانی:

قدس شریف به آزادی نزدیک‌تر می‌شود

کدخبر: ۵۶۸۹۵۰
ناصر کنعانی گفت: هر ساله در ماه مبارک رمضان، آرمان آزادی ‎فلسطین جان تازه‌ای می‌گیرد و قدس شریف به آزادی نزدیک‌تر می‌شود.
قدس شریف به آزادی نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) دوم اردیبهشت ماه به حضور پرشور مردم فلسطین در نماز روز عید فطر  و همچنین نمازهای ماه مبارک رمضان در مسجدالاقصی اشاره کرد.

 ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی ارتش رژیم صهیونیستی، روز گذشته (جمعه) با حضوری گسترده نماز عید را در مسجدالاقصی برگزار کردند. علاوه بر این، صحن مسجدالاقصی ۲۹ فروردین ماه نیز شاهد حضور گسترده فلسطینی‌ها برای برگزاری مراسم شب بیست و هفتم ماه رمضان بود.اداره اوقاف اسلامی قدس ۲۹ فروردین ماه گزارش داد با وجود تدابیر سختگیرانه نظامیان رژیم صهیونیستی، حدود ۲۸۰ هزار نمازگزار فلسطینی مراسم شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان را در مسجدالاقصی برپا کردند.معتکفان و نمازگراران فلسطینی ده‌ها خیمه در اطراف مسجدالاقصی برپا کردند، در حالی که نظامیان رژیم صهیونیستی، تشدیدات امنیتی و محدودیت‌های خود را در ورودی‌های مسجد و ایست‌های بازرسی منتهی به قدس تقویت کردند.

در همین خصوص، ناصر کنعانی در توئیتی با انتشار فیلم و تصاویری به حضور باشکوه فلسطینی‌ها در نمازهای ماه مبارک رمضان و  ‎عید فطر در ‎مسجدالاقصی اشاره کرد و افزود: هر ساله در ماه مبارک رمضان، آرمان آزادی ‎فلسطین جان تازه‌ای می‌گیرد و قدس شریف به آزادی نزدیک‌تر می‌شود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی یادآور شد: رمضان المبارک امسال نیز فلسطین چه در میدان جهاد و چه در میعادگاه نماز در مسجدالاقصی، خوش درخشید.

کنعانی عنوان کرد: اینک سرزمین‌های اشغالی آشفته‌تر و ساکنان غاصب آن مأیوس‌تر از همیشه و فلسطینی‌ها با ایمانی قوی‌تر به نصرت الهی، مطمئن‌تر به نتیجه مقاومت و مستظهر به حمایت آزادگان جهان -که خروش ‎روز جهانی قدس تجلی آن بود- امیدوارتر از هر زمان به آزادی کامل فلسطین و نابودی غده سرطانی ‎اسرائیل هستند.

به گزارش فارس، براساس اعلام رسانه‌ها، نزدیک به ۱۲۰ هزار فلسطینی روز جمعه نماز عید فطر را در مسجدالاقصی برگزار کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک