بارش باران در تهران/ پایتخت به حالت آماده باش درآمد

کدخبر: ۵۶۹۳۰۶
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مدیریت بحران در حال آماده باش کامل بوده و دستورات لازم در خصوص آمادگی صد در صدی به دستگاه های عضو ستاد ابلاغ شده است.
بارش باران در تهران/ پایتخت به حالت آماده باش درآمد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حامد یزدی مهر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه، پنجم و ششم اردیبهشت ماه اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی در بعضی ساعات احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در نیمه شمالی و ارتفاعات پیش بینی شده است که توصیه اکید مدیریت بحران عدم استقرار در ارتفاعات است.

پیش بینی آب و هوای تهران 4 اردیبهشت 1402/ آسمان پایتخت بارانی می شود؟

وی به پیش بینی وقوع وزش باد شدید و گرد و خاک به ویژه در مناطق غربی و جنوب استان تهران توسط سازمان هواشناسی اشاره و خاطرنشان کرد: از همه شهروندان می خواهیم از پارک خودرو کنار درختان و سازه‌های نیمه تمام و تابلوهای تبلیغاتی جدا خودداری کنند و تمهیدات لازم را جهت استحکام سازه‌های موقت بیاندیشند.

فوری/ زلزله اصفهان را لرزاند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی پیش بینی‌هایی در خصوص احتمال جاری شدن رواناب صورت گرفته است، افزود: به مردم ساکن در مناطق غربی و جنوب استان تهران نسبت به احتمال لغزندگی جاده‌ها هشدار می‌دهیم.

یزدی مهر همچنین به احتمال بروز صاعقه و بارش تگرگ طی پنجم و ششم اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: توصیه مدیریت بحران به کوهنوردان آماتور و حرفه ای این است که در زمان صدور هشدار از فعالیت‌های کوهنوردی اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران یادآور شد: مدیریت بحران در حال آماده باش کامل بوده و دستورات لازم در خصوص آمادگی صد در صدی به دستگاه های عضو ستاد ابلاغ شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید