تصادف مرگبار کامیون با مینی‌بوس/ 14 نفر کشته و زخمی شدند

کدخبر: ۵۷۰۰۲۲
در پی برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در محور کامیاران-پالنگان (زیویه) تاکنون ۴ کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.
تصادف مرگبار کامیون با مینی‌بوس/ 14 نفر کشته و زخمی شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ عیسی گوهری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در  محور کامیاران-پالنگان بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس چندین نفر کشته و مجروح شده اند.

وی افزود: این حادثه ناگوار تا کنون ۴ نفر فوتی و ۱۰ زخمی برجای گذاشته است.

رئیس پلیس راه استان کردستان با ادامه داد:  علاوه بر حضور نیروهای پلیس، بالگردهای اورژانس و هلال احمر نیز سریعا به محل اعزام شده تا مجروحان را به بیمارستان انتقال دهند.

ارائه خدمات فوریت های پزشکی به مصدومان تصادف مینی بوس با کامیون

اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با ارسال ۵ آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به همراه یک آمبولانس بیمارستان سینای کامیاران و با مشارکت و همکاری یک آمبولانس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یک آمبولانس هلال احمر به مصدومان ناشی از تصادف مینی بوس با کامیون در مسیر کامیاران- مریوان نزدیک سد زیویه خدمات پزشکی ارائه داد.

 رضا پیرا با اعلام این خبر گفت: صبح امروز راس ساعت ۱۰:۱۰ با اعلام یک مورد تصادف مینی بوس با کامیون در مسیر کامیاران-مریوان نزدیک سد زیویه، بلافاصله ۵ آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به همراه یک آمبولانس بیمارستان سینا و با مشارکت و همکاری یک آمبولانس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یک آمبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

وی افزود: کدهای اورژانس پس از رسیدن به محل حادثه، به ارائه خدمات فوریتی به مصدمان این حادثه پرداختند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه اظهار کرد: در این حادثه ۹ نفر مصدوم شده بودند که متاسفانه شش نفر به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۳ نفر آنان به بیمارستان سینای کامیاران منتقل شدند.

پیرا تصریح کرد: با رسیدن مصدومان به بیمارستان مذکور بلافاصله تیم پزشکی مستقر، اقدامات تکمیلی درمانی را برای آنان شروع نمودند و تلاش ها برای بهبودی مصدومین ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید