تلاش همشهری برای جبران کاریکاتور سردار رادان

کدخبر: ۵۷۰۲۶۰
روزنامه همشهری چند روز بعد از آنکه کاریکاتور بحث برانگیز سردار رادان را منتشر کرد، در صدد جبران آن با یک خبر مثبت برآمد.
تلاش همشهری برای جبران کاریکاتور سردار رادان

به گزارش اقتصادنیوز، روزنامه شهرداری تهران نوشت:

درست از فردای همان روزی که سردار محبوب و مقتدر پلیس اعلام کرد برای صیانت از اخلاق و امنیت روانی جامعه، از بیست‌وششم فروردین‌ماه اجرای هوشمند «طرح حجاب و عفاف» در سراسر میهن اسلامی‌مان اجرا می‌شود، خیل پرشمار و روزافزون شهروندان، حمایت بی‌دریغ خود را از طرح و تصمیم فراجا اعلام کردند. امضای طومار یک میلیونی تنها یکی از جلوه‌های حمایت مردمی از سردار و فراجاست.

افزون ‌بر انبوه شهروندان، شمار پرتعدادی از نهادها و مسئولان کشور نیز تصمیم و اقدام سردار رادان را ارج نهادند و آمادگی خود را برای همگامی با پلیس در بسط و تعمیم ارزش‌ها و هنجارهای اخلاقی و معنوی جامعه ابراز کرده‌اند. آنان، همچون خیل انبوه شهروندان، به سردار رادان اطمینان دادند او نه‌تنها هرگز تنها نیست، بلکه دراین طرح ملی و بین سازمانی پیوسته از حمایت همه‌جانبه همگان برخوردار است.

شواهد نیز نشان از افزایش محبوبیت سردار و پلیس نزد افکار عمومی، به‌ویژه پس‌از مقابله جدی با سارقان و بزهکاران و اجرای طرح عفاف‌وحجاب، دارد. از همین‌رو طرح عفاف‌ و حجاب، همراه با دیگر طرح‌های امنیت‌آفرین فراجا، با جدیت و هوشمندی تمام استمرار می‌یابد تا نه‌تنها مانع مکدر شدن سیمای ‌معنوی جامعه شود، بلکه احساس آرامش اخلاقی و امنیت‌روانی شهروندان را روزبه‌روز فزونی بخشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید