رفتار علیرضا دبیر صدای پیشکسوت کشتی را درآورد!

کدخبر: ۵۷۰۶۴۸
پیشکسوت کشتی ایران ضمن انتقاد از رفتار رییس فدراسیون گفت: دبیر اولین بار نیست این برخوردها را دارد دفعه آخرش هم نخواد بود.
رفتار علیرضا دبیر صدای پیشکسوت کشتی را درآورد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جی پلاس، کشتی از قدیمی ترین ورزش ها در ایران بوده که در طی قرن ها با فرهنگ ایران عجین شده است. زمانی که صحبت از کشتی می‌شود اولین چیزی که به ذهن خطور می‌کند روح پهلوانی این رشته است اما در دوره ریاست دبیر بر فدراسیون کشتی هرچه در رفتار او دیده می شود جز پهلوانی و خوش رفتاری!  از زمان حضور او حواشی مختلفی به وجود آمده که تازه ترین آن اخراج یک خبرنگار از مجمع انتخاباتی هیات مازندران بود!

جزییات درخواست واردات کارگر به کشور از مجلس

ابراهیم جوادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جی پلاس، در خصوص حواشی اخیر برخورد رفتار و رفتارهای نامناسب علیرضا دبیر گفت: مردم از کشتی گیران انتظار برخورد خوب دارند و می‌دانید محبوبیت آقا تختی به خاطر همین خصوصیات پهلوانی‌اش بود. خبرنگاران کسانی هستند که کشتی گیر را در جامعه معرفی می‌کنند  و خود من یادم است زمانی که اولین عکس را در روزنامه انداختم تا صبح نخوابیدم. خبرنگار در جامعه ما نقش مهمی ایفا می‌کند و او هم انسان است و عواطف دارد و نباید با این قشر این طور برخورد شود. مردم از کشتی گیران مخصوصا از ریاست فدراسیون خیلی بیشتر از این‌ها انتظار دارند.

برگزاری قرعه‌کشی نیم نهایی جام حذفی/ کدام تیم حریف پرسپولیس شد؟

او افزود: علیرضا دبیر به عنوان بزرگتر فدراسیون اگر حرف و سخنی هم پیش بیاید نباید این گونه برخورد کند؛ به نظرم کار قشنگ و مورد تاییدی نبود. دبیر باید طوری رفتار کند که دیگران یاد بگیرند درست مثل همان کاری که پهلوان تختی می‌کرد. الان مثل گذشته نیست چون هر اتفاقی رخ بدهد همه در فضای مجازی متوجه می‌شوند. دبیر از این کارها زیاد می‌کند دفعه اولش نیست دفعه آخرش هم نخواهد بود. یادم است به کرج آمده بود و یک ورزشکار تیم جوانان بود که حاشیه ای درخصوص تزریق سرم و آمپول به او ایجاد شده بود و دبیر با صحبت‌های زننده و بد گفت من خودم محرومش می‌کنم؛ حالا یک جوان اشتباهی کرده که البته قطعا مربیان هم در جریان بودند اما باید او را راهنمایی کنیم نه که این طور برخورد داشته باشیم.

جوادی در ادامه تصریح کرد: رسول خادم هفت سال سرمربی تیم ملی و حدود شش سال رئیس فدراسیون بود و آن زمان که از ایشان انتقاد می‌شد یک بار ندیدیم  کوچک ترین حرف یا برخورد بدی داشته باشد. خادم از زمانی که از کشتی استعفا داد در بیابان‌های بلوچستان  کمک رسانی می‌کند. تختی هم به این خاطر تختی شد که هم منش و اخلاق پهلوانی داشت و هم کارهای بزگی انجام داد. اکنون رسول خادم چهار سال است کمک رسانی می‌کند و یک کلمه مصاحبه نکرده بگوید من این کارها را انجام می‌دهم.  

پیشکسوت کشتی ایران با بیان اینکه ظاهر سازی نباید باشد گفت: این از اخلاقیات کشتی است که کسی نباید تظاهر کند؛ آیا تا کنون دیده‌اید خادم نماز بخواند و در فضای مجازی منتشر شود؟ چون اهل تظاهر نیست؛ نمی‌گوییم تختی زمانه است اما کارهایی انجام داده و انجام می‌دهد که کسی نمی‌داند. فقط یک نفر عکس خادم را بیابان‌های سیستان  و بلوچستان انداخته که کارتن بزرگی روی دوش گرفته و حتی پارچه‌ای به سر خود بسته تا شناخته نشود. کسی تاکنون ندیده که چه زمانی نماز می‌خواند.

ابراهیم جوادی در پایان صحبت‌های خود همچنین با اشاره به نتایج ضعیف کشتی در مسابقات تصریح کرد: متاسفانه نتایج بد بوده؛ در دنیا صاحب سبک هستیم و تیم ما در آسیا نباید سوم شود. ما آن زمان فقط دو مربی داشتیم الان تیم را حدود 10 نفر همراهی می‌کند و این نتایج برای کشتی فاجعه و تاسف بار است.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید