توافقی که جرارد را آزار می‌دهد!

پیکه به دردسر افتاد /شکیرا اجازه دیدار پیکه با پسرانشان را نمی دهد؟

کدخبر: ۵۷۰۷۰۴
پیکه همیشه دوست داشت فرزندانش در بارسلونا بمانند اما در نهایت پیشنهاد همسر سابقش را پذیرفت.
پیکه به دردسر افتاد /شکیرا اجازه دیدار پیکه با پسرانشان را نمی دهد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، به نظر می‌رسد دردسرهای طلاق جرارد پیکه و شکیرا تمام‌شدنی نیست.

جرارد پیکه و شکیرا در ژوئن 2022 جدایی خود را اعلام کردند، اما به نظر می‌رسد که تقریباً یک سال پس از این تصمیم، سخت ترین عواقب آن روند به خصوص برای مدافع سابق بارسلونا در راه است. در این مدت فرزندان این زوج سابق، میلان و ساشا، همیشه حساس‌ترین و مهم‌ترین موضوع توافق جدایی آن‌ها بوده‌اند. پس از ملاقاتی در ماه نوامبر، هر دو نفر تصمیم گرفتند که اوایل سال 2023 برای زندگی با مادرشان راهی میامی شوند.

دلیل اصلی این تصمیم این بود که میلان و ساشا باید مرحله جدیدی را در یک محیط امن، آرام و با حریم خصوصی لازم آغاز می‌کردند.

پیکه همیشه دوست داشت فرزندانش در بارسلونا بمانند اما در نهایت پیشنهاد همسر سابقش را پذیرفت. او این کار را بیشتر به این دلیل انجام داد که قرار بود برنامه‌ریزی ملاقاتش با میلان و ساشا کاملاً انعطاف‌پذیر باشد. زیرا اسطوره بارسلونا می‌توانست هر زمان که بخواهد با آن‌ها دیدار کند و همانطور که در توافق‌نامه آن‌ها تصریح شده است، به طور رسمی 10 روز در هر ماه پیکه می‌توانست با فرزندانش باشد.

دردسر جدید شکیرا برای پیکه/توافقی که جرارد را آزار می‌دهد!

علاوه بر این، بازیکن سابق بارسلونا باید می‌توانست بیشتر تابستان و جشن‌هایی مانند کریسمس یا عید پاک را در کنار فرزندانش باشد. به نظر می‌رسید همه چیز خوب پیش می‌رود ولی حالا پیکه در مورد مشکلاتی که برای دیدن فرزندانش دارد، نگران شده است. این ادعا در پادکست لورا فا و لورنا وازکز مطرح شده است.

مجریان برنامه می‌گویند: «پیکه در نهایت نمی‌تواند آن ده روز را طبق توافق‌نامه با فرزندانش سپری کند، زیرا شکیرا کار را برای او سخت کرده است.»

بنابراین، پیکه می‌تواند به استراتژی‌هایی مانند تغییر در توافق با شکیرا یا خرید ملک در فلوریدا فکر کند تا بتواند زمان بیشتری را با چیزی که او را خوشحال می‌کند بگذراند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید