فوری/ شلیک ۳ موشک از نوار غزه/ ارتش اسرائیل آماده باش شد

کدخبر: ۵۷۱۰۰۵
ارتش رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ موشکی مقاومت بعد از شهادت اسیر برجسته فلسطینی در زندان این رژیم، به حالت آماده‌باش درآمده و مانور‌هایی که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه برگزار کند را لغو کرد.
فوری/ شلیک ۳ موشک از نوار غزه/ ارتش اسرائیل آماده باش شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، در پی شهادت «خضر عدنان» اسیر برجسته فلسطینی در زندان رژیم اشغالگر، ارتش این رژیم امروز سه‌شنبه مانور‌های خود را که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه اجرا کند لغو کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از ترس پاسخ موشکی مقاومت از غزه بعد از شهادت خضر عدنان، به حالت آماده‌باش درآمد.

رادیو ارتش رژیم اشغالگر در این زمینه گزارش داد، مانور‌هایی که قرار بود صبح امروز در مجاورت نوار غزه انجام شود به دلیل شلیک موشک‌ها از این منطقه لغو شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز از شلیک ۳ موشک از نوار غزه به سمت مواضع اشغالگران خبر داد.

رسانه‌های فلسطین دقایقی پیش از شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی و از رهبران جهاد اسلامی فلسطین در زندان رژیم اسرائیل در اثر اهمال‌کاری صهیونیست‌ها خبر دادند.

خضر عدنان از ۸۶ روز پیش در اعتراض به بازداشت خودسرانه خود دست به اعتصاب غذا زده بود و با وجود وخامت شدید حالش دادگاه رژیم صهیونیستی حاضر به آزادی وی نبود.

جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین بار‌ها نسبت به احتمال شهادت این اسیر فلسطینی هشدار داده بودند.

طارق عزالدین، سخنگوی جهاد اسلامی روز گذشته هشدار داد که در صورت شهادت اسیر عدنان، مسئولیت تمامی پیامد‌های آن متوجه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

این اسیر فلسطینی از رهبران جهاد اسلامی در کرانه باختری بود. گروه‌های فلسطینی رژیم تل آویو را مسئول شهادت خضر عدنان دانسته‌اند و صهیونیست‌ها از بیم تنش و پاسخ فلسطینیان به آماده باش درآمدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید