نشست فوری در اسرائیل برای حمله به غزه

کدخبر: ۵۷۱۱۰۹
در پی شلیک چند راکت از غزه به سمت شهرک‌های مجاور نوار غزه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سه‌شنبه شب ارزیابی امنیتی از اوضاع را با همراهی مقامات عالی رتبه ارتش در پایگاه «جلیلوت» نزدیک تل‌آویو انجام داد.
نشست فوری در اسرائیل برای حمله به غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا نتانیاهو سه‌شنبه شب به دنبال حملات راکتی گروه‌های مقاومت فلسطین به سمت جنوب فلسطین اشغالی، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با وزیر جنگ، رئیس ستاد کل ارتش، رئیس دستگاه امنیت داخلی، فرمانده اطلاعات ارتش، فرمانده شاخه عملیاتی ارتش، معاون مدیر دستگاه امنیت عمومی، سازمان امنیت عمومی، وزیر نظامی نخست وزیر و فرمانده فرماندهی جنوب ارتش و سایر فرماندهان ارشد ارتش رژیم اسرائیل یک جلسه فوری برگزار کرد.

به گزارش روسیاالیوم، نتانیاهو به دلیل تنش‌های امنیتی، درخواست بن گویر، وزیر امنیت داخلی کابینه خود را برای حضور در این نشست رد کرد و حاضر به دعوت او در این جلسه نشد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش به مسئولان سیاسی توصیه کرده پاسخی سخت و محکم به حملات راکتی مقاومت در غزه بدهند.

این شبکه تاکید کرد که بر این اساس، احتمالا درگیری‌های محدود یک یا دو روزه با مقاومت در غزه در پیش باشد.

از سوی دیگر، نفتالی بنت نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی سایست نتانیاهو در قبال غزه را ضعیف خواند و گفت که تعداد موشک‌های شلیک شده در دوره نتانیاهو از تمام موشک‌های شلیک شده در یک سال دوره او، بیشتر است.

بنی گانتس وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی نیز امروز سه شنبه تهدید کرد که «گروه‌های فلسطینی بهای سنگینی را برای شلیک موشک‌ها به جنوب اسرائیل خواهند پرداخت».

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که امروز سه شنبه در مجموع ۳۷ راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی به مصر اعلام کرده که پاسخ به حملات راکتی غزه بسیار سخت خواهد بود حتی اگر به ورود به جنگی دیگر منجر شود.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که حماس و جهاد اسلامی برای حملات راکتی از غزه به اراضی اشغالی با هم همکاری می‌کنند.

شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که تلاش‌های مصر، قطر و سازمان ملل برای جلوگیری از تشدید تنش و درگیری در غزه ناموفق بوده است.

از طرفی، عبداللطیف قانوع سخنگوی حماس گفت که تمامی میادین و جبهه‌های مقاومت از جمله غزه آماده پاسخ به جنایت دشمن صهیونیستی هستند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۹ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید