کنایه یک رسانه به اظهارات جنجالی امام جمعه رشت/ دغدغه خود را داشتید نه دین را

کدخبر: ۵۷۱۵۸۴
عصرایران در واکنش به اظهارات امام جمعه رشت نوشت: آقای امام جمعه، در سخنان خود نگفت که چون یکی از دستورات دینی رعایت نشده، جلسه را ترک می کند بلکه دغدغه این را داشت که فردا سایت ها ننویسند که فلانی در جلسه ای شرکت کرد که در آن چند نفر بی حجاب بودند... و جلسه را ترک کرد.
کنایه یک رسانه به اظهارات جنجالی امام جمعه رشت/ دغدغه خود را داشتید نه دین را

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، امام جمعه رشت که در اختتامیه جشنواره تئاتر کودک ایثار شرکت کرده بود، بعد از این که دید چند نفر از خانم های حاضر در سالن حجاب ندارند، پشت تریبون رفت و گفت: سایت ها فردا می زنند که نماینده ولی فقیه در یک جلسه ای شرکت کرد که یک عده دختران در آن کشف  حجاب کردند. از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکردند بیزارم. سایت ها بزنند، فردا عیله من نگویند. 

کاری نداریم که اساساً آیا این ادبیات، معقول و منطقی و مفید است که یک مقام رسمی و مذهبی، پشت تریبون علناً از بخشی از شهروندان اعلام بیزاری کند؟ 

ولی این نکته خیلی بد جور توی ذوق می خورد که آقای امام جمعه، در سخنان خود نگفت که چون یکی از دستورات دینی رعایت نشده، جلسه را ترک می کند بلکه دغدغه این را داشت که فردا سایت ها ننویسند که فلانی در جلسه ای شرکت کرد که در آن چند نفر بی حجاب بودند... و جلسه را ترک کرد.

زیاده عرضی نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید