مرگ تلخ جوان 28 ساله در جشن قهرمانی خیابانی

کدخبر: ۵۷۱۶۴۵
اقتصادنیوز: در جشن خیابانی پس از قهرمانی تیم فوتبال ناپولی در سری‌آ ایتالیا، یک جوان جان باخت.
مرگ تلخ جوان 28 ساله در جشن قهرمانی خیابانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، به‌دنبال تساوی یک بر یک ناپولی مقابل اودینزه، ناپلی‌ها پس از ۳۳ سال نخستین قهرمانی خود در سری‌آ را جشن گرفتند و هواداران این تیم با آمدن به خیابان‌ها و برگزاری و جشن و آتش‌بازی به استقبال این قهرمانی شیرین رفتند.

گریه هادی حجازی فر برای حسام محمودی+ عکس

با این حال، ماجرای جشن قهرمانی ناپولی به خوبی و خوشی تمام نشد و در حادثه‌ای غیرمرتبط با این جشن و پایکوبی، یک جوان ۲۸ ساله به‌دلیل شدت جراحات وارده بر اثر تیراندازی، جان باخت.

مقامات بهداشتی ناپل گفته‌اند که در جریان پایکوبی‌های خیابانی ۲۰۳ نفر به‌ دلایل مختلف به خدمات اورژانس مراجعه کرده و ۲۲ تن از این افراد در وضعیت «قرمز» و بحرانی و ۷۵ تن دیگر در وضعیت «زرد» تحت درمان قرار گرفتند.

جشن خیابانی قهرمانی ناپولی یک قربانی گرفت

انتظار می‌رود جشن‌های هواداران ناپولی همچنان طی ساعات و روزهای آتی ادامه داشته باشد زیرا تیم لوچانو اسپالتی، در بدو ورود به ناپل، با استقبال گسترده هواداران روبه‌رو خواهند شد و علاوه بر این، دیدار خانگی آنها که روز یکشنبه برابر فیورنتینا برگزار می‌شود نیز موقعیت دیگری را برای شادمانی آنها فراهم خواهد کرد.

جشن خیابانی قهرمانی ناپولی یک قربانی گرفت

جورجیا ملونی، نخست وزیر ایتالیا نیز در جشن و پایکوبی هواداران ناپل شرکت کرد. این تیم در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۰ در حضور دیگو مارادونا، فوق ستاره فقید تیم ملی آرژانتین، موفق به فتح اسکودتو شده بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید