جزئیات جدید از کشـف جسد یک روحانی در ساحل مازندران / علت اولیه مرگ مشخص شد

کدخبر: ۵۷۱۶۵۵
اقتصادنیوز: روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: غرق شدن آقای فاضل در دریا ناشی از ناتوانی او در شنا کردن، قطعی است و بعد از چند روز باتوجه به طوفانی شدن دریای خزر، پیکرش صبح امروز جمعه در سواحل جویبار پیدا شد.
جزئیات جدید از کشـف جسد یک روحانی در ساحل مازندران / علت اولیه مرگ مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نخستین موضوعی که از ساعات اولیه انعکاس این خبر مطرح شد، اشاره به حضور وی در یکی از سواحل استان مازندران بود و شواهد حاکی از آن بود که این مشاهدات مربوط به سه روز قبل یعنی ۱۲ اردیبهشت است و اینکه او برای شنا به دریای بهنمیری خزر رفته است.

فوری؛ حمله مسلحانه به مدرسه شیعیان در پاکستان / چند نفر کشته شدند؟ + فیلم

در پی نگرانی اعضای خانواده و آشنایان و بی خبری از سرنوشت ابراهیم فاضل، پیگیری و جستجو برای یافتن او آغاز می شود تا اینکه پیکر بی جان او امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت در سواحل جویبار پیدا شد.

دادگستری شهرستان جویبار با انتشار اطلاعیه ای از پیدا شدن جسد فاضل در سواحل جویبار خبر داد و تایید کرد که او در روز ۱۲ اردیبهشت ماه در ساحلی در شهر بهنمیر استان مازندران حضور داشته است.

در این اطلاعیه تایید شده بود که آقای فاضل بعد از آنکه در دریای بهنمیری خزر اقدام به شنا کرده، مفقود شده است و روزها از وی اطلاعی در دست نبود؛ در نهایت بعد از چند روز جستجو در دریا، پیکر وی در سواحل جویبار پیدا شد.

دادگستری جویبار همچنین اشاره کرده بود که جزییات علت فوت و غرق شدگی پس از بررسی، در روزهای آینده اعلام و گزارش‌هایی از سوی پزشکی قانونی و دادستانی مازندران ارایه خواهد شد.

 

اشاره پلیس به تهیه وسایل شنا در مسیر بهنمیر

پلیس هم گزارش کرد که ابراهیم فاضل پس از تهیه وسایل شنا در مسیر به ساحلی در بهنمیر رفته است و با راننده خودرو برای بازگشت قرار داشته است.

ساعتی بعد سرهنگ ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس مازندران نیز اعلام کرد که در پی مفقود شدن آقای فاضل، در سواحل دریای بابلسر در روز ۱۲ ردیبهشت ماه، صبح امروز (جمعه) پیکر بی جان او در ساحل روستای «گلدشت» جویبار بعلت غرق شدگی کشف شد.

وی افزود: علت تامه مرگ در دست بررسی کارشناسان پلیس آگاهی و پزشکی قانونی قرار دارد که متعاقبا اعلام خواهد شد.

 

آخرین جزئیات؛ کالبدشکافی و تایید غرق شدگی

روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران دقایقی قبل اظهارداشت: ابراهیم فاضل چند روز پیش با لباس شخصی به سواحل بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر رفته است و زمانی که لباس های او در کنار ساحل پیدا شد، اثری از نامرتب بودن وجود نداشت، به این معنا که وی با اختیار خود به دریا رفته است.

روح الله سلگی با بیان اینکه بعد از مفقود شدن وی نیروی انتظامی، هلال احمر و دستگاه های امنیتی پیگیر این موضوع شدند، افزود: آخرین تراکنش پولی وی مورد ارزیابی قرار گرفت و مشخص شد که لباس شنا تهیه کرده است.

وی تصریح کرد: غرق شدن آقای فاضل در دریا ناشی از ناتوانی او در شنا کردن، قطعی است و بعد از چند روز باتوجه به طوفانی شدن دریای خزر، پیکرش صبح امروز جمعه در سواحل جویبار پیدا شد.

او با اشاره به اینکه فرد فوت شده برادر همسر حجت الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است، ادامه داد: امروز این نماینده مجلس و خواهرش برای شناسایی جسد در جویبار حاضر شدند و تایید شد که این جنازه متعلق به برادر همسرش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: غرق شدن این فرد به دلیل بلد نبودن شنا برای خانواده او هم قطعی شده است و حتی گفتند نیازی به کالبدشکافی در پزشک قانونی هم نیست؛ با این وجود کالبد شکافی هم انجام و مشخص شد که ابراهیم فاضل به خاطر غرق شدگی جان باخته است.

سلگی تصریح کرد: موضوع به قتل رسیدن او و یا هر موضوع دیگری غیر از مباحث مطرح شده کذب است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید