پادشاه عمان به ایران سفر می‌کند

کدخبر: ۵۷۲۱۹۵
وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان بیان کرد: امیدوارم با سفر پادشاه عمان به ایران که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد، فصل جدیدی از روابط و مناسبات تجاری میان دو کشور گشوده شود.
پادشاه عمان به ایران سفر می‌کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر محمد مخبر عصر امروز (یکشنبه) در دیدار «قیس بن محمد الیوسف» وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان، اظهار داشت: روابط اقتصادی دو کشور متناسب با مناسبات سیاسی ارتقا پیدا نکرده که باید تلاش شود مناسبات اقتصادی نیز همپای روابط صمیمانه و دوستانه دو کشور گسترش یابد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به زمینه‌های متعدد همکاری دو کشور نظیر انرژی، صنعت، دارو و تجهیزات پزشکی، خاطرنشان کرد: ایران به پیشرفت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف صنعتی دست پیدا کرده و آمادگی داریم همکاریهای خود را در تمامی این زمینه با عمان ارتقا دهیم.

وزیر صنعت، تجارت و توسعه سرمایه گذاری عمان نیز در این دیدار از عزم و اراده جدی کشورش برای تقویت روابط با ایران خبر داد و گفت: در این سفر از پیشرفت‌ها و دستاوردهای صنعتی ایران شگفت زده شده‌ایم.

وی خواستار انعقاد موافقتنامه تجارت ترجیحی میان دو کشور شد و افزود: امیدوارم با سفر پادشاه عمان به ایران که در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد، فصل جدیدی از روابط و مناسبات تجاری میان دو کشور گشوده شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید