واکنش اتحادیه اروپا به جنایت صهیونیست‌ها در غزه

کدخبر: ۵۷۲۶۹۲
اتحادیه اروپا اعلام کرد که به شدت نگران تشدید تنش و درگیری‌ها در اراضی اشغالی فلسطین در پی حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به غزه است.
واکنش اتحادیه اروپا به جنایت صهیونیست‌ها در غزه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا اتحادیه اروپا اعلام کرد که جان باختن شماری از جمله کودکان فلسطینی در حملات اسرائیل مایه تاسف است و «ما خواستار احترام به قوانین بین‌الملل هستیم».

اتحادیه اروپا در پی حملات هوایی امروز رژیم صهیونیستی به غزه تأکید کرد که به شدت نگران تشدید تنش و درگیری‌ها در اراضی اشغالی فلسطین است.

بازگشایی پناهگاه‌ها به روی صهیونیست‌ها از ترس حملات تلافی‌جویانه مقاومت

رژیم صهیونیستی از ترس حملات راکتی تلافی‌جویانه مقاومت فلسطین در پی حملات امروز به غزه، پناهگاه‌های بسیاری را به روی صهیونیست‌ها باز کرده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که شهرداری تل‌آویو از ترس حملات راکتی مقاومت پناهگاه‌ها را به روی صهیونیست‌ها بازگشایی کرده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که تا فاصله ۴۰ کیلومتری غزه نیز پناهگاه‌ها به روی شهرک‌نشینان باز شده است.

رئیس شاباک: غنام و عزالدین مسئول عملیات‌های ضداسرائیلی در کرانه باختری بودند

رونین بار رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" عنوان کرد که طی عملیاتی مشترک و پس از دست‌یابی به اطلاعاتی دقیق، فرماندهان جهاد اسلامی را در غزه هدف قرار دادیم.

بار تصریح کرد که یک تیم وابسته به جهاد اسلامی در جنین را که درصدد ساخت راکت و شلیک آن به سمت جبهه داخلی از شمال کرانه باختری بود، متلاشی کردیم. او مدعی شد که اعضای این تیم اذعان کرده‌اند که مسئول آن‌ها طارق عزالدین یکی از فرماندهان شهید در حملات امروز به غزه بود.

وی ادعا کرد که طارق عزالدین و جهاد غنام مسئول عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه باختری بودند. رئیس شاباک همچنین تصریح کرد که شهید خلیل البهتینی هم مسئول حملات راکتی اخیر به اراضی اشغالی از نوار غزه بوده است.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که حق پاسخ به حملات جنایتکارانه امروز به غزه را برای خود محفوظ می‌دانیم و پاسخ مقاومت یکپارچه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید