سردار رادان: پیرزن‌ها و پیرمردهای شکست خورده پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند

کدخبر: ۵۷۲۸۶۹
فرمانده انتظامی کشور گفت: فضا باید برای گردن‌کشان، سارقان، دزدان و افرادی که امنیت و آرامش مردم را مورد هجمه قرار می‌دهند، ناامن باشد و به حکم قانون مقتدرانه با آن‌ها برخورد خواهد شد.
سردار رادان: پیرزن‌ها و پیرمردهای شکست خورده پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کشور گفت: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است. وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمردهای شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.

فرمانده انتظامی کشور گفت: فضا باید برای گردن‌کشان، سارقان، دزدان و افرادی که امنیت و آرامش مردم را مورد هجمه قرار می‌دهند، ناامن باشد و به حکم قانون مقتدرانه با آن‌ها برخورد خواهد شد.
سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه، ایلام، کردستان و جبهه‌های جنوب یادآور خاطرات دفاع مقدس هستند اظهار داشت: در کرمانشاه خاطرات دوران دفاع مقدس انسان را به یاد دورانی می‌اندازد که شور توأم با شعور در آحاد مردم ‌و رزمندگان تلألو داشت و مردم جنس رزمنده شدند و آغوش آن‌ها به روی رزمندگان باز بود.

وی عنوان کرد: کرمانشاه یادآور روزهای سخت اما زیبای دفاع مقدس است که تمام جبهه کفر در برابر تمام جبهه اسلام قرار گرفتند و رزمندگانی که به عشق ولی امر و امام خود با کوله باری از ایمان، صلابت و شجاعت در برابر افرادی قرار گرفتن که کوله باری از تجهیزات و حمایت‌ها داشتند اما یاران امام در این منطقه تمامی جبهه کفر را در هم شکستند. 

رادان گفت: آخرین فتنه دشمن منافقان کم‌جیره‌ای بود که به این استان دعوت کردند تا شاید در تهران جشن بگیرند احمقانه‌ترین تصمیم برای دشمنی که حتی آن هم از جنس احمق‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه کرمانشاه یادآور بصیرت مردم است که از انقلاب شروع شد و در درگیری‌های ضد انقلاب هم خود را نشان داد افزود: در حالی که پاوه به قتلگاهی برای پاسداران تبدیل می‌شد و تلاش می‌کردند بخشی از خاک ما را مورد هجمه قرار دهند مردم منطقه و رزمندگان وارد حجم عظیمی از دفاع شدند و با در هم کوبیدن منافقان چهره واقعی رزمندگان به نمایش گذاشته شد.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه همه ویژگی‌های زیبایی در این منطقه حاکم است گفت: در هر جایی از میهن که دفاع مقدس را رقم زدیم امروز محل عبور زائران کربلا می‌شود و مردم در زنده کردن این صحنه‌ها نقش بی‌بدیل و حیاتی داشتند. 

رادان بیان کرد: دشمن که یک روز ما را در کارزار دنیای حقیقی خود آزمایش کرده امروز در کارزار دنیای مجازی می‌خواهد آزمایش کند که این هم از حماقت دشمن است و باید خدارا شکر کنیم که دشمنان ما را از بین احمق‌ترین‌ها قرار داده است.

وی گفت: امروز پیرزن‌ها و پیرمردهای شکست خورده در دنیای حقیقی پشت کامپیوتر نشسته‌اند که در دنیای مجازی ما را شکست دهند و هر روز یک مکان را مدنظر قرار می‌دهند و فراموش کرده‌اند که رؤسای آن‌ها قرار بوده با فتح خرمشهر کلید بصره را به ما بدهند.

رادان افزود: امروز به دنبال این هستند در جنگ ترکیبی شامل جنگ سخت، نیمه سخت و نرم و در دنیای حقیقی و مجازی یکبار دیگر با ما رو در رو هم نبرد شوند ‌و این هم نبردی به طور مجدد از همان سپاه کفر در برابر سپاه اسلام است.

وی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم ‌و دقت ‌و مراقبت کنیم گفت: در این جنگ علمدار مقام معظم رهبری و افسران جنگ نرم مردمی هستند که قبلاً هم خود را نشان داده‌اند.

فرمانده انتظامی کشور افزود: امروز تمام تلاش دشمن برای این است که بتواند بین سپاه اسلام تفرقه اندازد و آن را متزلزل ‌و دچار شک و تردید کند و قطعاً در این توطئه هم شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه گروهی را به کار گرفته‌اند که چون خود را در فضای مجازی غرق کرده‌اند تصور می‌کنند همه غرق هستند عنوان کرد: باید هوشیار باشیم و بدانیم در این جنگ شعور ‌‌بر شور می‌چربد و استقامت باید بیشتر و پایدارتر از قبل باشد و خواهیم دید که جبهه‌های مختلف را در هم می‌کوبیم ‌به گونه‌ای که اسرائیل سردمدار آن‌ها آینده را نخواهد دید.

رادان با بیان اینکه در چنین منطقه‌ای خدمت کردن نوعی از توفیق است گفت: هر مدیری در این منطقه حضور یابد و خدمت به اینچنین مردم را انتخاب کند در واقع توفیقی از توفیقات الهی نصیب او شده است و تا این فرصت وجود دارد باید از آن بهره برد که کوله‌باری برای دنیا و آخرت فراهم کرد.

فرمانده انتظامی کشور را اشاره اینکه این مردم شایسته تکریم و خدمت هستند افزود: ما آماده‌ایم که آسایش خود را مشتاقانه فدای آرامش مردم کنیم ‌و ما هم‌قسم شده‌ایم برای این مردم که همیشه در کنار انقلاب بوده‌اند، از جان مایه بگذاریم.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته چهار پنج شهید در مسیر امنیت مردم فدا کردیم و این یعنی این نبرد برای این خدمت همواره تا نثار خون وجود دارد گفت: دشمن به قدری از ما عصبانی می‌شود که در ترور کوری افسر رشید و همسر او را مورد هدف قرار می‌دهد و این اوج افتخار برای نظام و نیروی مسلح ‌و پلیسی است که خدمت به مردم را در ذهن خود قرار داده است.

رادان افزود: فرمانده انتظامی استان باید تجربه گذشته را به عنوان یک گنجینه گرانبها در اختیار خود قرار دهد و از مدیران خوب و فرماندهان استان استفاده ببرد و مقام شاگردی ایفا کند و از اعضای شورای تأمین استان بهره بگیرد.

وی با بیان اینکه مرزبانی یار انتظامی و انتظامی یار مرزبانی است و این دو در کنار هم عملیات ویژه انتظامی انجام می‌دهند گفت: از ظرفیت بسیج گرانبها نیز نباید غافل شد.

رادان بیان کرد: این استان در ادامه اقدامات باید برای گردن‌کشان، سارقان، دزدان و افرادی که امنیت و آرامش مردم را مورد هجمه قرار می‌دهند، ناامن باشد و به حکم قانون مقتدرانه با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی گفت: به مردم استان قول می‌دهیم با حمایت شورای تأمین، استاندار، دستگاه قضایی، اداره اطلاعات، ارتش و سپاه و سایر ادارات دغدغه‌های مردم یکی پس از دیگری شناسایی و پاسخ درخور داده می شود که رضایت مردم فراهم شود که در نتیجه آن رضایت خدا، امنیت و آسایش مردم فراهم می‌شود و شأن انتظامی بالا می‌رود ‌و اقتدار در مسیر قرار می‌گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید