ایلان ماسک کنار کشید / معرفی رسمی مدیر جدید توئیتر

کدخبر: ۵۷۳۲۷۴
اقتصادنیوز: ایلان ماسک به طور رسمی اعلام کرد لیندا یاکارینو، جایگزین او و مدیرعامل شبکه اجتماعی توییتر خواهد شد.
ایلان ماسک کنار کشید / معرفی رسمی مدیر جدید توئیتر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین،‌ ایلان ماسک در توییتی رسما آغاز به کار لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل توییتر را اعلام کرد و نوشت: «لیندا یاکارینو کسب و کار تجاری توییتر را رهبری خواهد کرد و من تمرکزم را بر طراحی محصول و فناوری جدید می‌گذارم. مشتاقانه منتظر همکاری با لیندا برای تبدیل توییتر به برنامه همه‌چیز «اکس» هستم.»

واکنش پارلمان عربی به بیانیه پارلمان اروپا درباره الجزایر

فورچون گزارش داد، خبر مدیرعامل شدن یاکارینو پیش از این به رسانه‌ها درز کرده بود اما به صورت رسمی چیز اعلام نشده بود.

لیندا یاکارینو مدیر تبلیغات جهانی NBCUniversal بوده است و در این جایگاه بیش از ۲ هزار کارمند را مدیریت می‌کرده است. او یک دهه گذشته را با این کمپانی بزرگ همکاری داشته است.

ماسک از زمان خریدن توییتر تا امروز با اقدامات جنجالی گوناگون مدام در صدر اخبار رسانه‌های اجتماعی بوده است. یکی از جنجالی‌ترین کارهای ماسک پولی کردن تیک آبی توییتر و تعدیل گسترده کارکنان این شبکه اجتماعی بود.

او به بی‌بی‌سی گفته بود که ۸۰ درصد کارکنان توییتر را تعدیل کرده است و چیزی حدود ۱۰۰۰ کارمند در این رسانه‌ مشهور مشغول به کار مانده‌اند.

انتخاب یاکارینو و پیشینه او در تبلیغات به ویژه از نظر تعداد تبلیغ‌کنندگانی که توییتر از زمان تصدی ماسک از دست داده است بسیار مهم است. از زمانی که ماسک توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار، فروش تبلیغات این شرکت کاهش یافته است.

در حالی که یاکارینو زمام امور توییتر را به دست می گیرد، کارشناسان نگرانی هایی را در مورد میزان قدرت واقعی او در توییتر در حالی که در کنار رئیس تسلا و اسپیس ایکس کار می‌کند، مطرح کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید