مادر بابک خرمدین عفو شد!

کدخبر: ۵۷۵۱۳۱
مادر بابک خرمدین کارگردان مقتول سینما- از سوی دادگاه به ۴۵ ماه حبس محکوم شد اما بعد مورد عفو قرارگرفت
مادر بابک خرمدین عفو شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتماد آنلاین ، ایران موسوی ثانی - مادر بابک خرمدین کارگردان مقتول سینما- از سوی دادگاه به ۴۵ ماه حبس محکوم شد اما بعد مورد عفو قرارگرفت.

آغاز پیش‌فروش ایران خودرو به مناسبت دهه کرامت+ لینک ثبت نام

.اطلاعات تایید نشده ای نشان می دهد ایران موسوی ثانی در یک آسایشگاه در تهران زندگی می کند. او بعد از آزادی از زندان از سوی خانواده اش پذیرفته نشد. دو فرزند دیگر این زن که زنده هستند هنوز نتوانسته اند کاری که مادر کرده را فراموش کنند. فرزندان ایران در دوران زندان به او سر زده و رسیدگی می کردند. حالا نیز در آسایشگاه به او رسیدگی می کنند.
ایران موسوی به دلیل اینکه به لحاظ جسمی هم ناتوان است امکان زندگی به تنهایی را ندارد به همین دلیل هم به آسایشگاه منتقل شده است.

بابک خرمدین کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی بود. آثار وی غالباً فیلم‌های کوتاه و بعضاً نیمه‌بلند یا بلند بودند. خرمدین سال‌ها در خارج از کشور بود و سپس به ایران بازگشت. وی سرانجام در ۴۶ سالگی کشته شد. بابک خرمدین متولد سال ۱۳۵۳ در تهران و دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و فارغ‌التحصیل ۱۳۸۸ بود. او در سال ۸۹ به‌عنوان دانشجو راهی لندن شد و پس از مدتی به ایران بازگشت.

در ۲۶ اردیبهشت و پس از آن‌که بخش‌هایی از جسد مثله شده بابک خرمدین توسط یک کارگر شهرداری در شهرک اکباتان پیدا شد، پدر و مادر بابک مورد بازجویی قرار گرفتند آنها ادعا کردند از فرزندشان خبری ندارند اما دوربین های مداربسته بلوک چیز دیگری را نشان می داد.
وقتی دوربین های مداربسته مورد بازبینی قرار گرفت مشخص شد بابک هیچ وقت از آپارتمانی که متعلق به پدرش بوده بیرون نیامده ، اما در همان روز گمشدن بابک خرمدین پدر و مادر بابک دو ساک سنگین را با خود حمل کردند ساک هایی که رد خون آن نشان از جنایی فجیع داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید