جنجال عروس خانومی که به اندازه وزنش، شمش طلا هدیه گرفت!

کدخبر: ۵۷۵۶۴۸
چندی پیش در تمام رسانه‌ها، از یک عروسی فوق‌لاکچری صحبت و ویدیوی آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که تعجب و خشم بسیاری از مردم را برانگیخت. در آن عروسی، عروس روی ترازویی بزرگ نشسته بود و داماد هم‌وزن عروس، به او شمش طلا هدیه داد.
جنجال عروس خانومی که به اندازه وزنش، شمش طلا هدیه گرفت!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، خانواده عروس و دامادی که چندی پیش فیلم عروسی‌شان در حالی‌که عروس روی ترازو نشسته بود و به اندازه وزنش طلا هدیه می‌گرفت، داستان واقعی این دست‌ودلبازی را گفتند.

چندی پیش در تمام رسانه‌های خبری، از یک عروسی فوق‌لاکچری صحبت و ویدیوی آن در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد که تعجب و البته خشم بسیاری از مردم را برانگیخت. در آن عروسی، عروس روی ترازویی بزرگ نشسته بود و داماد هم‌وزن عروس، به او شمش طلا هدیه داد.

اما حقیقت ماجرا چیز دیگری است. خانواده این زوج به رسانه‌ها گفتند که آن آجرها فقط روکشی از طلا داشتند و شمش طلا نبودند. در واقع عروس و داماد دوست داشتند، عروسی‌شان شبیه صحنه عروسی سریال بالیوودی «جودا اکبر» باشد که در آن جودا موقع عروسی با اکبر به اندازه وزنش، طلا هدیه می‌گیرد.

حقیقت ماجرای عروس پاکستانی که به اندازه وزنش، طلا هدیه گرفت

این عروس و داماد هم برای اینکه بتوانند تم این سریال را حفظ کنند، برای این صحنه از آجرهایی که با آب طلا پوشانده شده بود، استفاده کردند. به گفته خانواده این زوج، آنها باور نمی‌کردند این ویدیوی عروسی تا این اندازه جنجال درست کند.

حقیقت ماجرای عروس پاکستانی که به اندازه وزنش، طلا هدیه گرفت

درواقع اصلا از دست به دست شدن ویدیوی عروسی‌شان در شبکه‌های اجتماعی خبر نداشتند و عکاس مراسم به آنها گفت که چه اتفاقی افتاده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید