صدور هشدار برای مردم تهران/ وزش باد شدید در راه است

کدخبر: ۵۷۶۷۰۱
از روز سه‌شنبه (۹ خرداد) با ورود سامانه بارشی به استان تهران، افزایش ناپایداری‌ها، افزایش ابرناکی، وزش تندباد و خیزش گردوخاک و رخداد بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.
صدور هشدار برای مردم تهران/ وزش باد شدید در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی الگوهای عددی وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا(۷ و ۸ خرداد) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، افزایش ابرناکی و سرعت وزش باد در برخی نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی موجب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.

از روز سه‌شنبه (۹ خرداد) با ورود سامانه بارشی به استان، افزایش ناپایداری‌ها، افزایش ابرناکی، وزش تندباد و خیزش گردوخاک و رخداد بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

سفر 2 فرمانده ارشد نظامی ایران به ‌سیستان‌ و بلوچستان‌+ جزئیات

روند افزایش تدریجی دما طی چند روز آینده در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۸ خرداد) کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۹ خردادماه) کمی ابری و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 

زلزله های هولناک در شرق و غرب ایران/ زنگ خطر به صدا درآمد!

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانیتگراد گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بودند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید