یک خبر غافل گیرکننده درباره لیونل مسی

کدخبر: ۵۷۷۶۱۳
سرمربی پاری‌سن ژرمن از کناره گیری فوق‌ستاره آرژانتینی تیمش در تابستان پیش‌رو خبر داد.
یک خبر غافل گیرکننده درباره لیونل مسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در حالی یکشنبه شب در بازی پایانی خود در فصل جاری لوشامپیونه فرانسه در ورزشگاه پارک‌دوپرنس به مصاف کلرمون فوت خواهد رفت که با اعلام کریستوف گالیته سرمربی PSG، لیونل مسی پس از دو فصل حضور در این تیم، در تابستان پیش‌رو به عنوان بازیکن آزاد از جمع پاریسی‌ها جدا خواهد شد.

گالتیه در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: من این افتخار را داشتم که مربی بهترین بازیکن تمام دوران باشم. این آخرین بازی لئو در پارک‌دوپرنس خواهد بود و امیدوارم به بهترین شکل ممکن از او استقبال شود. مسی این فصل عضو مهمی از تیم بود و همیشه در اختیار ما بود. من اظهارات و انتقادات علیه او را قابل توجیه نمی‌دانم.

مسی 35 ساله که تابستان 2021 در پی ناتوانی باشگاه بارسلونا در تمدید قراردادش بابت قوانین سختگیرانه لالیگا به حضور 21 ساله خود در این تیم پایان داد و به PSG پیوست، در این مدت در 74 بازی برای این تیم فرانسوی به میدان رفته و 32 گل هم به ثمر رسانده است. او به پاری‌سن‌ژرمن برای کسب سه جام از جمله دو قهرمانی در لوشامپیونه کمک کرد.

برنده هفت توپ طلا این روزها به شدت بحث بازگشتش به بارسلونا مطرح است، این در حالی است که باشگاه الهلال هم قراردادی دو ساله با دستمزد 600 میلیون یورو به ازای هر فصل به او پیشنهاد داده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید