انتقاد از بیانیه دفتر حدادعادل درباره عکس او با خاتمی/ مگر یک سلام و علیک ساده نیاز به بیانیه دارد؟ اتفاقاً این است که اخلاقی نیست

کدخبر: ۵۷۷۶۹۶
رضا موسوی از بیانیه دفتر حدادعادل درباره عکس او با خاتمی در سالگرد مرحوم دعایی انتقاد کرد.
انتقاد از بیانیه دفتر حدادعادل درباره عکس او با خاتمی/ مگر یک سلام و علیک ساده نیاز به بیانیه دارد؟ اتفاقاً این است که اخلاقی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین رضا موسوی، شاعر در کانال تلگرامی خود نوشت:

اصلاح طلب معروف به رئیس صدا وسیما: وظیفه شماست که از فردوسی‌پور خواهش و التماس کنید

عکس بالا که در سالگرد مرحوم دعایی گرفته شده گویای مطلب خاصی نیست با این حال دفتر حداد عادل بیانیه داده که تفسیر نکنید، این تصویر بیانگر رفتار اخلاقی دکتر است. بنده هم مانند بسیاری از بینندگان تا پیش از صدور بیانیه تصوری جز این نداشتم اما پس از آن با خود گفتم مگر یک سلام و علیک ساده نیاز به بیانیه دارد. اتفاقاً این است که اخلاقی نیست.

سال ۸۶ برای بار چندم در مجلس رهبری قصیده‌ای انتقادی خواندم. این‌بار با ردیف "هیچ"؛ در مدح استاد مصفا که عذرش را از دانشگاه خواسته بودند. پس از قرائت شعر اندکی با آقای خامنه‌ای وارد بحث شدم و عرض کردم: ببخشید اگه زبون من تلخه. ایشان هم گفتند: نخیر، ما در این سال‌ها اینقدر سخن تلخ گفتیم و شنفتیم که این پیشش "هیچ" بود.

بعد از جلسه ولی تنها ایستاده بودم که کسی صدایم زد. جناب حداد عادل بود که در حین رفتن گفت: آقای موسوی قهوه هم تلخه هم مفید. موفق باشید.

من البته سخن ایشان را تفسیر نکردم. با خود گفتم این برخورد بیانگر رفتار اخلاقی دکتر است. اما وقتی به منزل مرحوم مصفا رفتم و ماجرا را برایش شرح دادم استاد گفت: هر بلایی که بر سر من آمد زیر سر اوست.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید