خشم اسرائیل از گزارش اخیر آژانس درباره ایران/ نتانیاهو دست به تهدیدات کودکانه زد

کدخبر: ۵۷۷۷۱۲
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم تروریست صهیونیستی شامگاه پنجشنبه مدعی شد که این رژیم هر کاری لازم باشد برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای انجام می‌دهد.
خشم اسرائیل از گزارش اخیر آژانس درباره ایران/ نتانیاهو دست به تهدیدات کودکانه زد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا همزمان با واکنش وزارت خارجه رژیم موقت صهیونیستی به مختومه‌شدن تحقیقات آژانس اتمی درباره یک تأسیسات در ایران و لغو سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی، تل‌آویو باز هم تهدیدهای توخالی و کودکانه علیه تهران را تکرار کرد.

اقدام تازه آذربایجان علیه ایران

کاخ سفید: نمی‌توانیم جزئیات مذاکره با ایران را فاش کنیم

به نوشته وبگاه «آی۲۴ نیوز»، نتانیاهو در پیام ویدئویی کوتاهی گفت: «من همه گزارش‌ها درباره ایران را می‌شنوم، بنابراین پیام روشنی هم به ایران و هم به جامعه بین‌المللی دارم؛ اسرائیل هر کاری را که لازم است انجام می‌دهد تا از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند».

پیش از این گزارش شده بود که در پی تعاملات اخیر بین ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، پرونده مربوط به یکی از مکان‌های ادعایی آژانس - آباده - بسته شد و ادعای کشف ذرات اورانیوم با غنای ۸۳.۷ درصد نیز در پی توضیحات ارائه شده از سوی ایران حل شده است.

در حالی که تل‌آویو تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا است، وزارت خارجه رژیم جعلی صهیونیستی مختومه‌شدن تحقیقات آژانس اتمی در مورد یک مکان در مریوان را محکوم کرده و آن را «مایه نگرانی بزرگ» برای تل‌آویو توصیف کرد. 

آژانس اتمی روز گذشته در گزارش فصلی خود تایید کرد که تحقیقات خود درباره کشف اورانیوم ناشی از فعالیت انسانی در یک مکان در مریوان را مختومه کرده است.

تحقیقات آژانس اتمی در پی ادعاهای بی‌اساس و بدون مدرک رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مریوان یکی از سایت‌های هسته‌ای مخفی ایران است که در جهت ساخت سلاح فعالیت می‌کند، شروع شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید