فوری/ ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد

کدخبر: ۵۷۷۹۶۹
ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی استان زنجان از ۱۶ خرداد امسال از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود.
فوری/ ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مرتضی شهامی روز شنبه با بیان اینکه ساعت کار همه دستگاه‌های اجرایی شامل ادارات دولتی، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی استان از ۱۶ خرداد امسال از ساعت ۶ صبح آغاز می‌شود، گفت: این تغییر ساعت تا ۱۵ شهریور اعمال می‌شود و طی این مدت ساعت فعالیت ادارات استان از ساعت ۶ تا ۱۳ خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته، تغییر ساعت کاری ادارات از اول خرداد اعمال شد ولی امسال از نیمه خرداد آغاز می‌شود یعنی زمانی که مدارس عملاً تعطیل شده است و برای اغلب کارکنان، مشکلی در جابه جایی فرزندان وجود نخواهد داشت.

ساعت کاری ادارات در این استان تغییر کرد+جزئیات

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان با بیان اینکه مدیریت مصرف انرژی اقتضا می‌کند که تغییر ساعت کاری کارکنان اعمال شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند دستگاه‌های سرمایشی را یک ساعت زودتر از تعطیلی خاموش کنند.

شهامی همچنین اظهار کرد: این تغییر ساعت موجب ۲ ساعت کسر کار کارکنان در هفته می‌شود که برای جبران این موضوع لازم است دورکاری کارکنان در دستور قرار گیرد.

وی اضافه کرد: مدیران و کارکنان دستگاه‌ها با توجه به ضرورت اصلاح الگوی مصرف در فصل گرم سال برنامه ریزی لازم را در این زمینه داشته باشند و مصرف بهینه را در دستور کار قرار دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید