خیانت کارترین مردان تُرک که ایرانی ها هم عاشقشان هستند و هم متنفرند!

کدخبر: ۵۷۸۰۸۲
خیانت را شاید بتوانیم یکی از اصلی‌ترین موضوعات سریال‌های ترکی بدانیم.
خیانت کارترین مردان تُرک که ایرانی ها هم عاشقشان هستند و هم متنفرند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین‌ها، خیانت را شاید بتوانیم یکی از اصلی‌ترین موضوعات سریال‌های ترکی بدانیم. این سریال‌ها دقیقا به همین دلیل چه در ایران و چه در کشورهای دیگر به شدت مورد انتقاد هستند. اما هنوز هم به واسطه لوکس بودن و استایل‌های رنگارنگ  کاراکترها به شدت پرطرفدار هستند. در این مطلب نگاهی داشته‌ایم به خیانت‌کارترین مردان سریال‌های ترکی که احتمالا اکثرمان بخاطر خیانت‌کار بودنشان از آن‌ها متنفریم.

حمله خونین به بسیجی آمر به معروف در شهریار+ عکس

جایگزین کارت بنزین معرفی شد+ جزئیات

ولکان / صداقت سیز

خیانت‌کارترین مردان تُرک که مورد نفرت ایرانی‌ها هستند

 

سریال صداقت سیز با بازی جانسو دره و جانر جیندوروک، یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ترکی با مضمون خیانت در سال‌های اخیر بوده است. این سریال زندگی زوج آسیا و ولکان را نشان می‌دهد که صاحب یک پسر هستند و به نظر می‌رسد زندگی شاد و موفقی دارند. اما آجرهای این زندگی مستحکم آن جایی ریخته می‌شوند که آسیا به همسرش شک می‌کند و به مرور می‌فهمد او با دختر جوانی به نام درین در ارتباط بوده و علاوه بر این درین از همسر او باردار است. ولکان از معدود کاراکترهای سریال‌های ترکی است که از همان قسمت‌های ابتدایی، خیانت‌کار بودنش آشکار می‌شود و چهره منفورش از همان ابتدای سریال برای مخاطب رو می‌شود و تنفر مخاطب از این شخصیت خیانت‌کار شروع می‌شود. شخصیتی که احتمالا یکی از ماندگارترین کاراکترهای خیانت‌کار دنیای سریال‌های ترکیه است.

 

ابراهیم پاشا / حریم سلطان

خیانت‌کارترین مردان تُرک که مورد نفرت ایرانی‌ها هستند

ابراهیم پاشا با بازی اوکان یالابیک، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های سریال پرطرفدار «حریم سلطان» بود. او که ابتدا نقش مشاور سلطان سلیمان را ایفا میکرد، دلباخته خواهر شاه شد و بعد از ازدواج با او وزیر اعظم سلطان سلیمان شد. این چهره دوست‌داشتنی و دل‌رحم ابراهیم پاشا اما ماندگار نبود و عشق او به خدیجه، خواهر سلطان سلیمان، هم ابدی نبود. ابراهیم پاشا در اواسط این سریال با یکی از خدمتکاران قصر به همسرش خدیجه خیانت کرد. این ارتباط تا جایی پیش رفت که خدیجه تمام تلاشش را صرف از میان برداشتن نگار کالفا، همان معشوقه ابراهیم، کرد.

هالیت / سیب ممنوعه

خیانت‌کارترین مردان تُرک که مورد نفرت ایرانی‌ها هستند

مگر می‌شود از طرفداران سریال‌های ترکی باشید و سریال «سیب ممنوعه» را ندیده باشید؟ این سریال که بخاطر فضای طنز و استایل‌های لوکسش در دل مردم جا باز کرده، پر است از خیانت‌ها و تنش‌های خانوادگی. هالیت را می‌توانیم خیانت‌کارترین مرد این لیست بدانیم. تعداد زن‌هایی که هالیت در این سریال با آن‌ها در ارتباط بود احتمالا از انگشت دستمان هم بیشتر میشد. هالیت در ابتدا همسر اندر(با بازی شوال سام) بود. بعدتر به ییلدیز (با بازی ادا اجه) علاقمند شد و بعد از آن هم با زنان دیگری مانند شاهیکا (نسرین جوادزاده) هم وارد رابطه شد. بدیهی بود که نام این مرد پرطرفدار در این لیست بگنجد.

تیمور / معصومیت

خیانت‌کارترین مردان تُرک که مورد نفرت ایرانی‌ها هستند

یکی از سریال‌های درامی که در سال‌های اخیر پخش شده و البته چندان از آن استقبال نشده، سریال «معصومیت» است. این سریال داستان دختر جوانی به نام الا را نشان میداد که با مردی بسیار بزرگ‌تر از خودش به نام ایلکر وارد رابطه می‌شود و این رابطه عواقب خوبی ندارد. اما یکی از قصه‌های فرعی این سریال قصه رابطه پدر و مادر الا با هم است. مادر الا، بهار(با بازی دنیز چاکیر) در همان قسمت‌های ابتدایی سریال متوجه می‌شود که همسرش تیمور(با بازی تولگا گولچ)  با یکی از همکارانش در رابطه است. تیمور و خیانتش اگرچه از موضوعات اصلی سریال معصومیت نیستند، اما این کاراکتر هم به یکی از منفورترین کاراکترهای خیانت‌کار سریال‌های ترکی بدل شده است.

مهند / عشق ممنوع

خیانت‌کارترین مردان تُرک که مورد نفرت ایرانی‌ها هستند

از حق نگذریم، این کاراکتر را نباید در لیست کاراکترهای منفور می‌گذاشتیم. کاراکتر مهند (با بازی کیوانچ تاتلیتوغ) اگرچه خیانت‌کار بود، اما تا مدت‌ها یکی از محبوب‌ترین کاراکترها در سریال‌های ترکی به حساب می‌آمد. کاراکتر مهند علاوه بر اینکه با همسر عمویش(با بازی برن ساعات) وارد رابطه شد و به نوعی به عمویش خیانت کرد، بعد از شروع ارتباطش با نهال (با بازی هازال کایا) به او هم خیانت‌ کرد. یعنی این کاراکتر هم از خیانت‌کارترین کاراکترهای سریال‌های ترکی به حساب می‌آید. شاید یکی از دلایلی که باعث می‌شود مهند کمتر از دیگر کاراکترها منفور به نظر برسد، پشیمانی او در قسمت پایانی سریال و وضیت بدی که به آن دچار شد باشد.

آتش / ملکه

خیانت‌کارترین مردان تُرک که مورد نفرت ایرانی‌ها هستند

این سریال یکی از جدیدیترین سریال‌های ترکیه است که حدود 10 قسمت آن تاکنون پخش شده. این سریال در همان قسمت ابتدایی موضوعش را به سمت خیانت می‌برد و خیانت بسکتبالیست مشهور، آتش آکچا (با بازی گوکان آلکان) به همسرش دنیز (با بازی بورو اوزبرک) را نشان می‌دهد. شخصیت آتش آکچا از همان قسمت اول تبدیل به یکی از منفورترین کاراکترهای سریال می‌شود و ما هم به اندازه دنیز، یعنی همسر او، از آتش متنفر می‌شویم.

شما کاراکتر خیانت‌کار دیگری را در ذهنتان دارید؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید