مردم این استان مراقب باشند/ تندباد در راه است

کدخبر: ۵۷۸۶۰۸
تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک در مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
مردم این استان مراقب باشند/ تندباد در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین از امروز تا اواخر چهارشنبه شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رگبار پراکنده محلی به ویژه در مناطق مرکزی، شمالی و شرق استان هستیم.

بنا بر اعلان اداره کل هواشناسی استان اصفهان، با توجه به ورود سامانه ناپایدار به اصفهان از امروز تا اواخر چهارشنبه شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال رگبار پراکنده محلی به ویژه در مناطق مرکزی، شمالی و شرق استان هستیم.

همچنین به علت فعالیت امواج همرفتی در استان، احتمال بارش رگبار محلی و رعد و برق و وقوع صاعقه و ریزش تگرگ در سایر مناطق اصفهان نیز وجود دارد.

تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک نیز دزر مناطق شرقی، شمالی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌شود و : وزش باد به نسبت شدید تا شدید و وقوع تندباد لحظه‌ای از بعد از ظهر سه شنبه تا پنج شنبه اکثر مناطق استان از جمله مهاباد، بادرود، خوانسار، اصفهان، دهق - انارک، مورچه خورت، میمه، کاشان، آران و بیدگل، اردستان، نجف آباد، دهاقان، گلپایگان، کبوترآباد، ورزنه، نایین ، چوپانان، داران، بویین و میاندشت، شهرضا و داران را فرا خواهد گرفت.

احتمال آسیب به صنعت کشاورزی، سازه‌های شهری و روستایی و شکستن درختان فرسوده و اختلال در مسیر تردد محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه ساعات بعدازظهر وجود دارد.

هموطنان در سفرهای برون شهری طی این مدت احتیاط کرده و فعالیت‌ها در فضای باز متوقف شود؛ همچنین تمهیدات لازم و انجام تدابیر پیشگیرانه برای کاهش خسارات احتمالی ناشی از وزش باد شدید ضروری است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید