جزئیات دستگیری اعضای باند سرقت در تهران

کدخبر: ۵۷۸۸۰۳
سرهنگ محمدرضا اکبری گفت: پیرو گزارش پلیس فتا مبنی بر انتشار کلیپ یک فقره زورگیری در شهر تهران، شناسایی و دستگیری عاملان زورگیری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
جزئیات دستگیری اعضای باند سرقت در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.

سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: پیرو گزارش پلیس فتا مبنی بر انتشار کلیپ یک فقره زورگیری در شهر تهران، شناسایی و دستگیری عاملان زورگیری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: برابر پیگیری به عمل آمده و با انجام اقدامات فنی پلیس آگاهی همه اعضای باند سارقان زورگیر که ۷ نفر بودند، شناسایی شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه با هوشیاری کارآگاهان همگی اعضای این باند در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، تصریح کرد: پلیس آگاهی فراجا در بازرسی از محل دستگیری آنان ۵ قبضه سلاح سرد کشف کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی تحقیقات به عمل آمده سارقان زورگیر به ارتکاب ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند و تلاش در راستای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: به طور معمول، همراه داشتن شیء یا وسیله مورد توجه سارق که از ارزش ریالی بالایی برخوردار است مثل گوشی تلفن همراه، کیف و زیورآلات از جمله فاکتورهای مهم برای سارقان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه از ورود به اماکن خلوت و کم تردد خصوصاً در هنگام شب خودداری کنید چرا که بیشترین کیف قاپی ها در این زمان و مکان‌ها اتفاق می‌افتد، ضمن هشدار به مردم خاطرنشان کرد: با توجه به سرقت طلاجات در کوچه‌ها و محل‌های خلوت تاکید می‌شود شهروندان به ویژه بانوان از آویزان کردن و پوشیدن زیورآلات قیمتی همچون گوشواره، دستبند و گردنبند جدا خودداری کنید.

سرهنگ اکبری در توصیه به شهروندان تصریح کرد: در هنگام استفاده از تلفن، کیف تان را نزدیک بدنتان یا در دستی که آزاد است نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که با امنیت کامل و محکم آن را نگه داشته اید.

وی اظهار داشت: اگرچه کارآگاهان پلیس آگاهی فراجا در برخورد با این گونه جرایم کاملاً قاطع بوده و به طور جدی به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند؛ اما لازم است شهروندان نیز در این زمینه مشارکت داشته و مراقبت بیشتری از اموال با ارزش خود داشته باشند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: هموطنان در صورت مشاهده این موارد در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا اطلاعات خود را با مراکز پلیس و کلانتری‌ها به اشتراک بگذارند که کمک مؤثری در کشف و شناسایی مجرمان خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید