نماینده مردم گرمسار:

همسر بنده از آن سانتی مانتال‌ها نیست/ او مشاور امور بانوان من است

کدخبر: ۵۷۹۲۳۳
نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: مشخص است که همسر بنده از آن سانتی مانتال ها نیست که به دنبال چنین مواردی باشد و او به عنوان همسر ایثارگر، جانباز و اینکه خودم هم برادر شهید هستم به دنبال چنین تشریفاتی نبوده و نیست.
همسر بنده از آن سانتی مانتال‌ها نیست/ او مشاور امور بانوان من است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از منیبان، اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی، در توضیح کلیپ منتشر شده از همسرش که در آن دانش‌آموزان به شکل خاصی از او استقبال می‌کنند، گفت: همسر بنده خواهر شهید زلالی است و از یک خانواده بسیار متوسط و مذهبی در دوران انقلاب و بعد از انقلاب و نهایتاً در همه سختی‌ها و دشواری‌های نظام هم خودش، هم برادرانش و خانواده او پای کار بودند. علاوه بر این بنده روحیه مردم مداری، همراهی با مردم و تواضع  را سرلوحه کار خود قرار دادم.

او افزود: نکته قابل توجه این است که همسرم مشاور امور بانوان بنده است و شبانه روز به خانواده‌های بی‌بضاعت سرکشی می‌کند. قضیه آن مدرسه هم به این ترتیب است که در گرمسار تعدادی به اندازه انگشتان یک دست از زمان انتخابات دل پری دارند چراکه از طریق ما برای رانت خواری‌ها، زمین خواری‌ها و ارتباط با باند کانون قدرت و ثروت، چیزی عاید آن افراد نشده بر همین اساس ناراحت هستند.

مطهری در توضیح بیشتر چرایی انتشار فیلم مراسم استقبال از همسرش تصریح کرد: در بخش ایوانکی، مدرسه‌ای تحت عنوان بهارستان است که بنا بوده جشنی به مناسبت روز معلم در سالن آمفی تئاتر دانشگاه ایوانکی برگزار کنند مدیر مدرسه و اعضای انجمن طی تماسی از همسرم درخواست کمک می‌کنند بر همین اساس او کمکی از خیرین گرفت به عوامل مدرسه داد که جشن آنها پربار برگزار شود. سپس از مجموعه انجمن و معاون مدرسه از همسرم برای شرکت در جشن دعوت کردند. در مراسم مذکور تعدادی از دانش‌آموزان با چینش دالان مانندی از معلمان و بزرگداشت مقام آنها در روز معلم استقبال کردند لذا این دالان و استقبال با گل و پر برای معلم‌ها بوده که همزمان هم خانواده و اولیای دانش‌آموزان هم از همان دالان رد می‌شدند بنابراین این مراسم استقبال مختص همسر بنده نبوده است.

نماینده مردم گرمسار ادامه داد: واقعیت امر این است که ما در مدت ۴۰ سال خدمت خود چنین روحیاتی نداشته، نداریم و نخواهیم داشت. با توجه به اینکه بنده پیش از این در مجموعه نظامی خدمت می‌کردم چنین روحیاتی ندارم. نکته دیگر این است که در این مراسم استقبال از معلمان همسر بنده هم به همراه معلم‌ها وارد سالن برگزاری جشن می‌شوند و رییس آموزش و پرورش گرمسار هم بعد از او وارد سالن می‌شود. منظور این است که دانش‌آموزان مراسم استقبال را فقط برای همسر بنده برگزار نکردند و این مراسم مختص او برگزار نشده بلکه آن روز، روز معلم بوده و همسرم هم از محل همان کمک‌های مردمی حدود ۳۰ کارت هدیه با خود به همراه داشته و یک به یک معلم ها می‌دهد کما اینکه تصاویر و عکس‌ها نیز موجود است. ما هیچی از خودمان نداریم اما خدا رو شکر اعتبار داریم.

مطهری متذکر شد: واقعیت امر این است مراسمی که در آن از همسر بنده نیز در کنار سایرین استقبال می‌شود مربوط به روز معلم بوده اما خبرنگاری در استان سمنان که پیش از این  بارها از بنده تقاضای کارت شناور، کمک مردمی و پول کرده بود و من هم او را هم تحویل نگرفته و نمی‌گرفتم این فیلم را منتشر کرده است. این خبرنگار قبل از این در بحث حکم دادگاه بر علیه بنده بسیار تند رفت  و بر علیه بنده حکمی زد اما به دلیل اینکه متوجه شدم به یکی از نهادها وابسته است، چیزی نگفتم و گذشت کردم اما مجدداً این آقا در حالی که اصل فیلم را برش کرده بر علیه بنده و با نیت سوء و عناد فیلمی از همسرم منتشر کرده والا مشخص است که همسر بنده از آن سانتی مانتال ها نیست که به دنبال چنین مواردی باشد. او به عنوان همسر ایثارگر، جانباز و اینکه خودم هم برادر شهید هستم به دنبال چنین تشریفاتی نبوده و نیست. ضمن اینکه اگر فکر می‌کنند چنین رفتارهایی در وجود ما است چرا بعد از ۳ سال و نیم چنین حرکتی از ما رخ داده؟

او همچنین خاطرنشان کرد: هر جا می‌رویم دست به سینه مردم ایستادیم لذا این فیلم براساس عناد منتشر شده بعد هم ارتباط داشتند و در همه سایت‌ها پخش کردند که هدف آنها هم زدن ما است و ما هم قوی وارد عرصه می‌شویم. اینها نگران بحث انتخابات امسال هستند، می‌گویند همسرم می‌خواهد وارد عرصه شود و هم خودم اما ما گفتیم نه، همسرم وارد عرصه انتخابات نمی‌شود اما خودم محکم وارد انتخابات خواهم شد.

در ادامه زهرا زلایی، همسر اردشیر مطهری، نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به فیلم پخش شده از خود گفت: دفتر نماینده مردم گرمسار بسیار فعال است چرا که خودم آنجا را مدیریت می‌کنیم و تلاش می‌کنم اقداماتی انجام دهیم که تاکنون در شهر ما اتفاق نیفتاده است. از همان روزهای اول که همسرم به عنوان نماینده مردم استان سمنان انتخاب شدند، خودم به روستاها می‌رفتم و مردم را در جریان می‌گذارم و به آنها می‌گویم مطهری ضمن اینکه در امور بین‌الملل و داخلی فعال است و نظر می‌دهد به آن پیرزن داخل روستا هم توجه می‌کند.

او در پایان یادآور شد: بنده به مردم و مخصوصا زنان سرپرست خانوار سر می‌زنم و آنها بسیار تعجب می‌کنند چرا که این اقدام جدیدی است و بسیار به آن افتخار می‌کنم. افتخار می‌کنم که شنونده خوبی برای صدای بانوانی باشم که شاید صدای آنها به جایی نرسد. واقعاً بسیاری از این زنان باور نمی‌کنند که بنده به آنها سر زدم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید