سانسور عجیب این زن در صداوسیما/ این آخرین همکاری من با تلویزیون خواهد بود!

کدخبر: ۵۷۹۶۹۴
الهام نامی، بازیگر سریال آتش و باد در اینستاگرام یا اشاره به سانسور عحیب او در صداوسیما نوشت: یغما قطعاً آخرین همکاری من با تلویزیون این روزها خواهد بود...
سانسور عجیب این زن در صداوسیما/ این آخرین همکاری من با تلویزیون خواهد بود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین‌ها، الهام نامی، بازیگر سریال آتش و باد در اینستاگرام خود نوشت: یغما قطعاً آخرین همکاری من با تلویزیون این روزها خواهد بود و خوشحالم که حداقل با خاطره نقشی به یادموندنی ازش جدا می شم. عکس ها مربوط به سریالیه به نام #آتش_و_ باد که از شبکه سه در پنجاه و شش شب نامنظم و آشفته و با تبلیغات برعکس در ساعتی که معلوم نبود، پخش شد. سریالی که اسمش تا روز قبل از پخش بود #جشن_سر_برون و یهو به دلایل نامعلومی عوض شد.

سانسور ناشیانه صداوسیما، صدای بازیگر زن را درآورد

عکس بالایی سر صحنه گرفته شده وعکس پایین از روی تصویر در حال پخش. حتماً متوجه تفاوتش شدین. لکه ای از گردن اینجانب دیده می شده که در مونتاژ در تمام طول سکانسهای اونشب سیاه شده. شاید به نظر کار کوچیکی بیاد. اما بسیار زمان و هزینه  صرف شده و می دونم به خاطرش جلوی سانسورچی ها چقدر اصرار و خواهش و تحقیر تحمل شده. اونهم از طرف گروهی که با عشق و اشتیاق چند سال از عمرشو تو روزهای سخت کرونا صرف کرد و اصلأ فکرشو نمی کرد تو همچین زمانی و با این همه کارشکنی و سنگ اندازی قراره نتیجه زحماتشون پخش بشه.

 

آقای راعی خوشحالم که یغمای جشن شما شدم. یکی از زنهای قدرتمند قصه تون. شنیدم که حتی به خاطر گیس بافته شده با کاموای من چقدر اذیت شدین. چه برسه به گوشه ای از گردن که اصلأ وااسفا....یاد اون جمله طراح لباس کاربلد و شجاع سریال افتادم که روز اول گفت؛ نگران نباشین. این گیس از کاموا بافته شده. هیچ کس با کاموا تحریک نمی شه. (زهی خیال باطل)

سانسور ناشیانه صداوسیما، صدای بازیگر زن را درآورد

به همه عوامل یه خسته نباشید محکم بدهکار بودم. دم همگی گرم.

پ.ن: ممنونم که برای من از لحظه های بازی ام فیلم و عکس فرستادین. همه رو با دقت دیدم. لطفاً بازهم هرکسی از بهترین سکانسی که از یغما دوست داشته برام یه ویدئو یا عکس کوتاه، دایرکت کنه. همه قسمتها در تلویبیون موجوده. تو این هفته همه رو می بینم و پرطرفدارترین ها رو به اشتراک می گذارم.

سانسور ناشیانه صداوسیما، صدای بازیگر زن را درآورد

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید