پیش‌بینی وضعیت جوی تهران در 5 روز آینده

کدخبر: ۵۷۹۷۹۸
اقتصادنیوز: در ادامه تناوب فعالیت سامانه بارشی در استان تهران، آسمان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و در بیشتر نقاط استان بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.
پیش‌بینی وضعیت جوی تهران در 5 روز آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، وضعیت جوی استان طی 5 روز آینده پدیده غالب در سطح استان وزش باد در بعضی ساعات وزش باد شدید در نقاط مستعد همراه با خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

کرونا در جهان چند قربانی گرفت؟ / جدیدترین آمار فوتی‌ها و مبتلایان

بر اساس اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۵ روز آینده پدیده غالب در سطح استان وزش باد در بعضی ساعات وزش باد شدید در نقاط مستعد همراه با خیزش موقت گردوخاک و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

برای فردا در ادامه تناوب فعالیت سامانه بارشی آسمان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و در بیشتر نقاط استان بارش پراکنده با احتمال رعدوبرق و در ارتفاعات گاهی رگبار و رعدوبرق مورد انتظار است.

 

از امروز در بیشتر نواحی استان و در ارتفاعات از روز سه‌شنبه افزایش دما پیش‌بینی می‌شود، همچنین لازم به ذکر است با توجه به شرایط جوی، در بعضی ساعات افزایش موقتی غبار ناشی از گردوخاک انتقالی و پایداری نسبی، در نواحی مرکز و جنوبی استان دور از انتظار نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی