زنده شدن زن 76 ساله در تابوت هنگام تشییع جنازه + تصاویر

کدخبر: ۵۷۹۹۰۴
زن 76 ساله در تابوت هنگام تشییع جنازه زنده شد. این زن 76 ساله اکوادوری با کوبیدن دستش به تابوت حاضران در مراسم را به وحشت انداخت و با باز کردن در تابوت حاضران در مراسم متوجه شدند که او زنده است و نفس می کشد.
زنده شدن زن 76 ساله در تابوت هنگام تشییع جنازه + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران به نقل از گاردین، "بلا مونتایا" زن 76 ساله اکوادوری هنگام مراسم تشییع در تابوت زنده شد و با کوبیدن دستش به تابوت جان خود را نجات داد.

"گیلبرت بالبران" پسر این زن می گوید صدایی که 5 ساعت پس از اعلام فوت او از سوی بیمارستان از داخل تابوت شنیده شد، همه ما را به وحشت انداخت.

تصاویر گرفته شده از ویدئو

زنده شدن یک زن 76 ساله در تابوت هنگام مراسم تشییع (+عکس)

عزاداران حاضر در مراسم پس از اینکه خویشاوند مُرده آنها در مراسم تشییع شروع به کوبیدن به داخل تابوت کرد، مات و مبهوت ماندند.

بلا مونتویا در طول مراسم تشییع که روز جمعه در شهر "باباهویو" اکوادور در حال برگزاری بود به هوش آمد.

ویدیوی صحنه زنده شدن این زن نشان می‌دهد که پزشکان پس از اینکه عزیزانش متوجه شدند مونتویا هنوز زنده است از او مراقبت می‌کنند. هنگامی که او را از تابوت بیرون می آورند و روی برانکارد می گذارند، به وضوح در حال نفس کشیدن دیده می شود.

گیلبرت بالبران پسر مونتایا، به رسانه های محلی گفت: "دست چپ او به کناره تابوت می خورد و می لرزید."

زنده شدن یک زن 76 ساله در تابوت هنگام مراسم تشییع (+عکس)

بالبران ادعا می کند که مادرش تنها 4 ساعت پس از قرار دادن در داخل تابوت برای مراسم تشییع زنده شد.

علت مرگ این زن در گواهی فوت ایست قلبی تنفسی ذکر شده بود.

به گفته بالبران، ایست قلبی تنفسی باعث شد که او از وضعیت "کاتالپسی" رنج ببرد - یک وضعیت خلسه که با سفتی بدن، کاهش حساسیت به درد و عملکردهای کندتر بدن مانند تنفس مشخص می شود.

کاتالپسی یک مشکل عصبی است که با سفتی عضلانی و ثابت‌ شدن وضعیت بدن، بدون توجه به محرک‌های خارجی، و همچنین کاهش حساسیت به درد مشخص می‌شود. 

در نتیجه، کارکنان بیمارستان ظاهرا معتقد بودند که او فوت کرده است.

زنده شدن یک زن 76 ساله در تابوت هنگام مراسم تشییع (+عکس)

مونتویا اکنون در همان بیمارستانی تحت مراقبت است که اعلام کرده بود او مرده است و گواهی فوت او را صادر کرده بود و پسرش می‌گوید وضعیت او پایدار است.

پسر او درباره وضعیت پس از زنده شدن مادرش در تابوت گفته: "مادر من تنفس دارد و قلبش پایدار است. دکتر دست او را فشار داد و او واکنش نشان داد. آنها به من می گویند این نشانه خوبی است زیرا به این معنی است که او کم کم واکنش نشان می دهد."

او افزود: "اکنون فقط می‌خواهم که سلامتی مادرم بهبود یابد. من او را زنده و در کنار خود می خواهم."

در حالی که بالبران این رویداد را "معجزه ای از جانب خدا" توصیف کرده، اما می گوید که در حال پیگیری قانونی آنچه اتفاق افتاده است.

زنده شدن یک زن 76 ساله در تابوت هنگام مراسم تشییع (+عکس)

وزارت بهداشت اکوادور نیز یک تیم فنی را مامور کرده است تا بررسی کند که چرا گواهی فوت بدون بررسی کامل وضعیت بیمار و به اشتباه صادر شده است.

با این حال، این اولین بار نیست که فردی در مراسم تشییع جنازه خود زنده می شود.

سال گذشته نیز بستگان یک دختر 3 ساله مکزیکی وقتی متوجه شدند شیشه تابوت او در مراسم تشییع جنازه مه گرفته بود، حیرت زده شدند.

حاضران در مراسم تشییع بلافاصله نبض متوفی را بررسی کردند و متوجه شدند که کودک هنوز زنده است - اگرچه او بعد در بیمارستان درگذشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید