آذربایجان درگیری مرزی با ارمنستان را رد کرد

کدخبر: ۵۸۰۹۶۱
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مدعی شد که اطلاعات منتشر شده توسط وزارت دفاع ارمنستان مبنی بر تیراندازی به نیروهای این کشور دروغ است و واقعیت ندارد.
آذربایجان درگیری مرزی با ارمنستان را رد کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، منابع خبری بعد از ظهر یکشنبه از درگیری‌های پراکنده مرزی نیروهای مسلح ارمنستان و جمهوری آذربایجان و رد این ادعاها توسط طرفین درگیری خبر دادند.

«رادیو ارمنستان» مدعی شد که بامداد یکشنبه نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان با انواع سلاح به سمت مواضع این کشور در بخش شرقی و جنوب شرقی مرزی آتش گشودند. ارمنستان اعلام کرد که نیروهای این کشور در جریان این تیراندازی‌ها آسیبی ندیدند.

تنش‌ بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در هفته‌های اخیر در بحبوحه اتهامات پی‌درپی درباره نقض آتش‌بس مرزی تشدید شده است. ارمنستان و جمهوری آذربایجان تاکنون ۲ بار باهم جنگیده‌اند و طی آن باکو بخش‌هایی از اراضی خود را مجددا به دست آورده است.

در جنگ دوم قره باغ، ارمنستان شمار کشته شدگان خود را چهار هزار نفر اعلام کرد. باکو نیز کشته شدگان خود را نزدیک سه هزار نفر اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مطابق معمول به رد ادعای ارمنستان پرداخت. 

به گزارش خبرگزاری «ترند نیوز» وزارت دفاع جمهوری آذربایجان مدعی شد که اطلاعات منتشر شده توسط وزارت دفاع ارمنستان مبنی بر تیراندازی به نیروهای این کشور دروغ است و واقعیت ندارد. در بیانیه وزارت دفاع جمهوری آذربایجان آمده است: «قاطعانه این ادعارا رد می‌کنیم.»

یکی از مقام‌های دولت ارمنستان روز شنبه مدعی شد که جمهوری آذربایجان در تدارک حملات جدید به این کشور است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید