صحبت های تازه ترامپ درباره ملک سلمان و پسرش

کدخبر: ۵۸۱۵۲۵
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه‌ای که با شبکه آمریکایی فاکس نیوز انجام داد، گفت: در واقع عربستان سعودی به سمت چینی رفت که اکنون از آنها محافظت می‌کند. ما عربستان را از دست دادیم. بایدن برای دست دادن با پادشاه آینده عربستان (محمد بن سلمان) می‌رود و او مشتش را پیش می‌آورد.
صحبت های تازه ترامپ درباره ملک سلمان و پسرش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، آر تی اعلام کرد، فعالان شبکه‌های اجتماعی کلیپ‌هایی از مصاحبه دونالد ترامپ را منتشر کردند که در آن درباره عربستان، ملک سلمان و ولیعهدش، صحبت می‌کرد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه‌ای که با شبکه آمریکایی فاکس نیوز انجام داد، گفت: در واقع عربستان سعودی به سمت چینی رفت که اکنون از آنها محافظت می‌کند. ما عربستان را از دست دادیم. بایدن برای دست دادن با پادشاه آینده عربستان (محمد بن سلمان) می‌رود و او مشتش را پیش می‌آورد. می‌دانید معنی مشت به هم زدن چیست؟ یعنی دست به من نزن! چون دستت آلوده است، بیا با مشت بهم دست بدهیم.

وی افزود: آیا می‌دانید آنها (سعودی‌ها) چقدر از این موضوع رنجیده‌اند؟ ما مردم احمقی داریم که کشورمان را اداره می‌کنند و به نظر من این خطرناک‌ترین زمان در تاریخ است.

ترامپ ادامه داد: ما عربستان سعودی را از دست دادیم. سعودی‌ها دوستان من و مردم فوق‌العاده‌ای هستند. با ولیعهد و پادشاه آنها به خوبی کنار آمدم. پادشاه و ولیعهد هر کاری انجام خواهند داد. آن دو فوق‌العاده‌ هستند."

فعالان توئیتر این مصاحبه ترامپ را بازنشر می‌کنند و در توییت‌های خود اظهارات وی درباره عربستان سعودی را برجسته کرده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید