حمله تند سردار نقدی به مسؤولان اروپا و آمریکا/جای آنها بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل غلط از حوادث پارسال ایران دادند با بولدوزر صاف می کردم

کدخبر: ۵۸۱۹۲۱
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نباید از تاخت و تاز دشمن بترسیم، اینها محل تولد جدیدی برای ماست. هجوم به اقتصاد ما نیز خاستگاه تولد یک اقتصاد شکست ناپذیر و تحکیم بصیرت خواهد شد. انقلاب اسلامی با قدرت و شدت در حال پیشرفت است و آمریکا و اسرائیل با شیب تند در حال سقوط هستند.
حمله تند سردار نقدی به مسؤولان اروپا و آمریکا/جای آنها بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل غلط از حوادث پارسال ایران دادند با بولدوزر صاف می کردم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشورهای غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آنها بود اضافه کرد: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود.

سردار محمدرضا نقدی ظهر پنجشنبه در نهمین اجلاس سراسری مسؤولان کانون‌های بسیج اساتید واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور در مشهد اظهار کرد: نفوذ انقلاب اسلامی هر روز بیشتر و دست دشمنان هر روز بسته‌تر می‌شود و کشورهای مختلف فهمیده اند هر کسی را که آمریکا حمایت کرده در نهایت سقوط کرده است اما هر کسی را که جمهوری اسلامی حمایت کند پایدار می‌ماند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آمریکا و اسرائیل گرفتار شکافهای عمیق سیاسی، اجتماعی و ناتوان در از بین بردن آسیب‌های داخلی خود هستند. وی اضافه کرد: رخدادهای پارسال، پایه‌ای برای نزدیکی کشورهای مختلف به ایران اسلامی و واگرایی آنها از آمریکا شد و آنها دیدند چند ماه ایجاد اغتشاش و جنگ ترکیبی هیچ نتیجه‌ای نداد.

نقدی افزود: نباید از تاخت و تاز دشمن بترسیم، اینها محل تولد جدیدی برای ماست. هجوم به اقتصاد ما نیز خاستگاه تولد یک اقتصاد شکست ناپذیر و تحکیم بصیرت خواهد شد. معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با قدرت و شدت در حال پیشرفت است و آمریکا و اسرائیل با شیب تند در حال سقوط هستند.

وی افزود: دشمن در حالی که در عرصه‌های مختلف شکست خورده است تمام قدرت خود را برای قلب واقعیت‌ها به کار گرفته است. نقدی ادامه داد: آمریکا با چین و روسیه هم رو در رو است اما به تعداد انگشتان دست هم به زبان چینی و روسی رسانه‌ها را علیه افکار این ۲ کشور به کار نگرفته است اما بیش از ۳۰۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی و هزاران سایت اینترنتی را علیه افکار مردم کشور ما به کار گرفته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: انقلاب اسلامی درگیری تمدنی و تفکری با آمریکا دارد به همین دلیل علیه کشور ما به دنبال تصویرسازی و قلب واقعیتهاست تا مردم ما بر اساس اطلاعات نادرست، فکر و تصمیم گیری کنند. وی افزود: در تصویرسازی دشمن علیه کشور، ایران کشوری بدبخت، بیچاره و مفلوک و مردم در اوج نفرت هستند و این تصویرسازی علیه کشور ما آن قدر قوی است که خود آنها هم، تصویرسازی‌ها علیه انقلاب اسلامی را باور می‌کنند.

نقدی با بیان این که تحلیل اشتباه سران مختلف کشورهای غربی در حوادث پارسال کشور ما یک رسوایی برای آنها بود اضافه کرد: اگر جای مسؤولان اروپا و آمریکا بودم پژوهشکده‌هایی که تحلیل اشتباه و غلط ارائه دادند را با بولدوزر صاف می‌کردم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت مذهبی ما را با بی حیایی و رواج بی عفتی نمی‌توان علیه نظام بسیج کرد و تاریخ می‌گوید مذهب در برابر لامذهبی شکست نخورده است. وی افزود: حوادث پارسال، هجمه سنگین و یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه کشور ما بود اما ملت نلغزید و دنبال آنها نرفت.

نقدی تاکید کرد: در مقابل تصویرسازی‌های دشمن باید تصویر سازی درست انجام دهیم و واقعیت‌ها را تبیین کنیم. معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هم اکنون در قدرت دفاعی حرف برتر را می زنیم و هر ۲ یا سه هفته، یک پدیده جدید در نیروهای مسلح به ثمر می‌رسد.

وی ادامه داد: آمار بانک جهانی می‌گوید پارسال ۴.۷ درصد رشد اقتصادی داشتیم در حالی که در دولت قبلی این رقم صفر یا زیر صفر بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید