درخواست امام جمعه رشت از دولت

کدخبر: ۵۸۱۹۵۱
اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به مهره‌های سوخته دشمن گفت: آن دسته از زنان و مردان فارسی زبان که با رسانه‌های بیگانه همکاری می‌کنند و در رادیو و تلویزیون‌های دشمن علیه مردم ایران حرف می‌زنند نیز بدانند که چنین بلایی به سر آنان خواهد آمد و به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.
درخواست امام جمعه رشت از دولت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، امام جمعه رشت، با بیان اینکه دولتمردان قبل از واردات برنج برای تامین نیاز کشور، به کشاورزان شمالی زمان می‌دهند تا برنج خود را به فروش برسانند، گفت: تعلل‌ها باعث ماندن برنج بر روی دست کشاورزان شده و لازم است دولت تمهیداتی برای فروش برنج کشاورزان اتخاذ کند.

 رسول فلاحتی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رشت، ضمن بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش در هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰، اظهار کرد: منافقان بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم کشورمان را مظلومانه به شهادت رساندند.

وی افزود: اکنون چنین بلایی در آلبانی بر سرشان آوار شده؛ این در حالی است که آلبانی آخرین مقصدشان بود، اما باز آواره شدند و خداوند اینگونه از منافقان انتقام گرفت و آنان را به ذلت کشاند.

نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به مهره‌های سوخته دشمن نیز گفت: آن دسته از زنان و مردان فارسی زبان که با رسانه‌های بیگانه همکاری می‌کنند و در رادیو و تلویزیون‌های دشمن علیه مردم ایران حرف می‌زنند نیز بدانند که چنین بلایی به سر آنان خواهد آمد و به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

امام جمعه رشت همچنین به اهمیت و سختی‌های کار قضاوت اشاره و اظهار کرد: قضاوت با نوامیس، اموال و جان‌های مردم در ارتباط و لذا کار بسیار سختی است و قضات باید مراقبت حساسیت‌ها و ظرافت‌های این امر باشند.

وی با اشاره به مشکلات برنجکاران گیلانی گفت: با توجه به اینکه برنج شمال پاسخگوی تمام نیاز کشور نیست، دولتمردان قبل از واردات برنج برای تامین نیاز کشور، به کشاورزان شمالی زمان می‌دهند تا برنج خود را به فروش برسانند و لذا کشاورزان طی سه تا چهار ماه باید برنج خود را به بازار عرضه کنند اما تعلل‌ها باعث ماندن برنج بر روی دست کشاورزان شده و لازم است دولت تمهیداتی برای فروش برنج کشاورزان اتخاذ کند.

فلاحتی با بیان اینکه تمامی برنامه‌های مکتب الهی اسلام مبتنی بر منطق و عقلانیت است عنوان کرد: با ظهور اسلام، وقتی مردم دیدند وعده‌های اسلامی و آیین شریعت مبتنی بر منطق انسانی است، گروه گروه به سمت اسلام آمدند.

وی با بیان اینکه مشرکان در طول ۲۳ سال نبوت پیامبر(ص) بیش از ۸۳ جنگ خانمان‌سوز را به پیامبر تحمیل کردند افزود: مسلمانان در این مسیر مال‌ها و جان‌ها فدا کردند اما ایستادند و این درس‌های تاریخ به ملت بزرگ ایران انتقال داده شد و پیامبر اکرم(ص) امروز به ملت ایران مباهات خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید