پس لرزه های اظهارات جنجالی مصباحی مقدم/ یک سطل ماست ۷۰ هزار تومان شده/ به فکر اقتصاد باشید نه اینکه بگویید مردم چقدر بخورند!

کدخبر: ۵۸۲۹۳۳
کاظم دلخوش در واکنش به اظهارات مصباحی مقدم گفت: من اعتقادم این است که رفع مشکل به این‌ها نیست، آقایان باید بنشینند و در فکر ساماندهی اقتصادی باشند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چه کسی چقدر نخورد!
پس لرزه های اظهارات جنجالی مصباحی مقدم/ یک سطل ماست ۷۰ هزار تومان شده/ به فکر اقتصاد باشید نه اینکه بگویید مردم چقدر بخورند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا ، کاظم دلخوش اباتری درباره اظهارنظر یکی از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر اینکه مردم باید مانند مردم برخی از کشورها برای توسعه و رشد اقتصادی روزی یک یا ۲ وعده غذا بخورند و صرفه‌جویی در پیش گیرند، گفت: به نظر من این حرف‌ها حرف‌های زائدی است، حرف‌هایی است که در شرایط فعلی ضرورتی ندارد.

خودروی زیرپای مدیر خودروسازی بزرگ کشور فاش شد

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مردم در حال حاضر در فشار اقتصادی هستند، عنوان کرد: یک سطل ماست ۷۰ هزار تومان شده است و از نظر مواد پروتئینی و تقویتی و آن چیزی که باید به مردم برسد، به آنها کامل نمی‌رسد.

رای قاطع نمایندگان به تعطیلی شنبه

وی خاطرنشان کرد: من اعتقادم این است که رفع مشکل به این‌ها نیست، آقایان باید بنشینند و در فکر ساماندهی اقتصادی باشند نه اینکه بگویند چه کسی چقدر بخورد و چه کسی چقدر نخورد!

نماینده صومعه‌سرا یادآور شد: البته صرفه‌جویی جای خود را دارد «کُلُواْ وَاشْرَبُواْ وَلاَ تُسْرِفُواْ»(بخورید، بیاشامید ولی اسراف نکنید)؛برای مثال من قند دارم و باید روزی ۵ وعده بخورم، اما ۵ وعده را که سیر نمی‌خورم. به نظرم این حرف‌ها ضرورتی ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید