امارات و اسرائیل تفاهمنامه جدید امضا کردند

کدخبر: ۵۸۳۲۲۱
دولت امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی تفاهمنامه‌ افزایش همکاری‌ها در حوزه امنیت سایبری امضا کردند.
امارات و اسرائیل تفاهمنامه جدید امضا کردند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، به نوشته وبگاه الخلیج آنلاین، امضای این تفاهمنامه در حاشیه کنفرانس «هفته سایبری ۲۰۲۳» در دانشگاه تل آویو میان شرکت چند ملیتی EliteCISOs (مستقر در ابوظبی) و بنیاد صهیونیستی «Cyber ​​Together» امضا شد.

این کنفرانس با حضور مقامات و شخصیت‌های کشورهای مختلف در حال برگزاری است و از امارات نیز «محمد الکویتی» رئیس سازمان امنیت سایبری این کشور در آن حضور دارد.

خبرگزاری رسمی امارات، هدف از امضای این یادداشت تفاهم را گسترش شناسایی و پاسخ به هکرها و حملات سایبری عنوان کرد و نوشت: «این یادداشت تفاهم آغاز شراکت استراتژیک در راستای امنیت سایبری میان متخصصان اصلی در ابوظبی و تل آویو است».

براساس این یادداشت تفاهم طرفین در زمینه تبادل اطلاعات و تمرین مشترک، برگزاری کارگاه برای تقویت توانایی ها در زمینه امنیت سایبری، تشویق به تشکیل نیروی کار ماهر در زمینه امنیت سایبری و مقابله با تهدیدهای احتمالی در امارات و اسرائیل همکاری می‌کنند.

«امیر حایک» سفیر رژیم صهیونیستی در امارات متحده عربی نیز در حاشیه این کنفرانس گفت که حضور هیأت اماراتی در دانشگاه تل آویو، «نشان از همکاری مستمر میان اسرائیل و امارات در حوزه امنیت سایبری دارد».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید